Antagen kakann | Ansökan till Servervakt [Pedrochino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kakann

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
116
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad heter du på discord? kkakann

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015cbaaa1f

Ange ditt födelsedatum 9 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är fri väldigt ofta på veckodagar från klockan 4 till 20 men kommer försöka variera med både rp och se till så att alla rpar bra och håller rpen bra . På helger kommer jag försöka dela upp rpen på lördagen och försöka planera event och jobba med event ansvarigs teamet. Då jag är event ansvarig.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2025-04-02 20:20

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/Isak/Pictures/Screenshots/Sk%C3%A4rmbild%202025-07-20%20130152.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt ska man övervaka servern och se till så att alla rpar på ett bra sätt och följer serverns regler. Man ska se till så att alla trivs på servern och att alla får en bra tid på Unive Roleplay.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag känner att jag vill bidra till servern och se till så att alla håller rpen bra och seriös. Jag har mycket kunskap då jag varit på MA och Helper innan. Men främst vill jag se till så att alla trivs på servern och så att alla oseriösa lallare får åtgärder.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption kan innebära att man använder sin roll för sin egen vinning, det kan vara att kicka, ha på toggleid vid rp, eller att hota folk med hjälp av sin status.

Abuse kan innebära att man missbrukar sina perms eller sin makt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka