Accepterad KAKAN_2.0 | Polismyndigheten Ansökan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KAKAN_2.0

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
5
Ange ditt födelsedatum: 21 Juli 2005

Vad heter du på discord? Jag heter: Hussein_HH.00

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 171 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Dagligen. 3-6 timmar om dagen om jag inte har nåt viktigt irl

Vad heter du? Hussein Hussein

Hur gammal är du? jag är 20 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja det är jag

Varför vill du bli polis? För att jag har haft det tufft innan och själv blivit kidnappad och misshandlad, jag vill då hjälpa andra att inte utsättas för samma sak som jag fick. jag har alltid haft en tanke att söka utbildningen men det blev inte av, men jag har blivit less på kriminaliteten i staden och vill sätta stop för den med mina egna händer. polis yrket känns som rätt yrke för mig jag gillar att sätta personer på plats och vill därför göra staden till en bättre plats!För att få bort kriminaliteten från staden och hjälpa samhället med så mycket jag bara kan. Jag vill att alla i staden ska känna sig trygga och ha det roligt och jag ska jobba 110% för att det ska ske. Kommer jobba nattskift också om det behövs för att jag vill hjälpa till med så mycket jag bara kan. Jag älskar också att ta hand om personer och att få dem att må bra och jag känner att det är jobbet hade passat mig perfekt.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker det är väldigt viktigt med radiodicieplin och alla alltid försöker med sitt bästa. För mig också är det väldigt det viktigt om att alla är väldigt seriösa och att ingen lallar. Det är också viktigt att alla som man stöter på att bemöta dem med ett glatt och lugnt humör. jag tycker att de viktigaste inom yrke är att håla staden lugn och skydda den från all kriminalitet. att ha en stad som människor kan gå runt utan att låsa sina bilar och inte behöva vara rädda om att nån ska råna dem.

Vad vet du om yrket i helhet? En av polisens viktigaste uppgifter är att förebygga och förhindra att brott sker. Det är mycket som händer hela tiden och det är viktigt att var på sin vakt hela tiden och här är några exempel på vad man gör. Utreda ärenden där personer gripits på bar gärning för stöld eller snatteri i butik eller varuhus. Trafikkontroller. Omhänderta påverkade personer. Hantera våldsamma familjesituationer. Hålla ordning vid piren och andra uteställen där människor samlas. Man kan också jobba på fler olika sätt tillexempel om man e civilare. Att man alltid snackar i radion men jag vet hur den funkar

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, det har jag. Jag var en framgångsrik inspektör som var väldigt omtyckt i en annan stad. men nu vill jag satsa här fullt och komma med så mycket jag bara kan. Jag är också väldigt bra på att köra bil i höga hastigheter i täreng och på vanlig väg som jag lärde mig mycket av när jag var polis förut. Kan vara bra att ha den egenskapen i nödfall.

Hur är du som person? jag är en glad, mogen och trevlig person som älskar att jobba med människor och samarbeta med dem. Jag lär mig saker väldigt snabbt och har bra respekt mot mina kollegor och är väldigt bra på att arbeta under stress. Men är skön och social person som gör folk lugna. jag älskar bilar och allt inom polis yrket! och är en väldigt snäll person som älsklar att kämpa brottslighetten

Är det något vi bör veta om dig? Nej, men att samhället behöver såna som mig och det här är min dröm och kommer ge 110%. kommer pusha så hårt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka