Nekad kakan8845 | Ansökan till Servervakt [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kakan8845

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? karl

Vad heter du på discord? KAKAN#6552

Ange ditt födelsedatum 21 Juni 2003

Beskriv din dagliga aktivitet. 3-6h

Hur länge har du varit medlem på Unive? Min första dag var 17 februari 2022.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Totalt 6gånger kanske men 4har varigt felaktiga då dom har tagit fel person eller så. 1riktig var när jag glömde använda /me när jag lagade fordon och nummer2 var en P ban som var av säkerhetsfall men ingen aning vad jag hade gjort eller så och blev unbannad

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att på dom ställen hen befinnersig på så skal den rensa upp och kicka eller svbanna personer som bryter mot spel regler. En servervakt kan också dova bilar eller fordon som har ställts på dumma ställen om ingen ser.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt då jag som polis på serven träffar på massvis med folk som har så fruktansvärd rp att man vill gråta. jag vill hjälpa dessa personer och inte straffa dom. jag vill hjälpa staffs med att ta små grejer så att dom kan fokusera på dom större felen eller andra saker. Jag har ganska stor erfarenhet utav att vara servervakt då jag har varigt det innan på serven och har bara fått positiv kritik från det tidigare arbetet som servervakt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. jag tänker dra något exempel. tex: Att man är med sina kompisar och kör bil och så krockar man så att man dör, att man då revvar sig själ och sina kompisar är Abuse. Tex: om man är i ett skott scenario och använder toggleID för att kunna hitta motparten och skuta ner dom är Abuse

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka