Accepterad kakan1x | Ban Överklagan [william.9]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kakan1x

Test Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199806841552/

Ditt Hex-ID: 11000016e1082d0

Vad är din discord tagg? kakan

Vem var det som bannade dig? William.9

Bild på banmeddelande: 82045-ebe97e1485468bc0e4a8e3cc45cde88b.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för jag begick ett regel brott som inte är tillåtet på unive och det står jag för jag gjorde fel och det är ingen snack om saken men jag gör denna överklagan för jag ber om en andra chans det var dumt det jag gjorde och jag har tagit lärdom av min ban och mina handlingar var fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja det var såhär jag såg en död kropp på piren jag sprang fram tog en mobil ficklampa och sen sprang jag där ifrån vilket låter helt korkat och dumt det håller jag verkligen med om jag ångrar det väldigt mycket och om jag hade kunnat ändra på det så hade jag självklart gjort det men det är lite svårt nu i efterhand. Men jag förstår att jag har brutit mot sunt förnuft för att loota randomS som är döda är ju inte sunt förnuft och att loota döda kroppar överhuvudtaget är fel och det är såklart fel av mig och jag står för mina handlingar såklart men allt jag ber om är en andra chans så ska jag visa att jag kan bättre en det jag visa för jag vet inte vad som gick igenom min skalle där faktiskt väldigt onödigt och jag förstår mina misstag och detta ska inte uppstå igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. William gjorde helt rätt att banna mig det är ingen felaktigt ban men jag gör denna ban överklagan för att ber om en andra chans för jag kan faktiskt bättre en detta det var väldigt fel det jag gjorde och jag förstår vad jag har gjort för fel så detta kommer aldrig ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta är min första ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att loota denna person så hade allt rullat på som vanligt det var väldigt fel av mig och jag står för mina handlingar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes jag har lärt mig att det är väldigt fel att loota döda kroppar för det är ingen sunt förnuft i det och att man ej ska loota helt utan anledning. Det fredag jag ber om en andra chans jag vill jätte gärna kunna spela idag jag och mina vänner tänkte köpa gäng i dag och känns tråkigt om jag är bannad. Jag har väntat massa dagar nu och jag har hunnit tänka igenom vad jag har gjort för fel och jag har tagit lärdom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka