Nekad Kakan140 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kakan140

Icke Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
3
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: Bann ur dc
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Okej. Det var så att jag behövde pengar, då väljer jag att skriva till en person, men den personen tar du bild och skickar in. Jag förklarar för han att jag lallade efteråt eftersom jag kom på att man ej får sälja fusk. Det var typ det, han jag skrev till är till och med p bannad på Unive. Har förklarat i Snakes PM och bett om ursäkt ett flertals gånger, men inget hjälper. Han säger bara att jag ska överklaga, så nu gör jag det

Tar du ansvar för det som hände? Ja. Det var riktigt dumt gjort nu när jag tänker efter, men grejen var att jag inte ens hade fusket. Jag har absolut inte fuskat på Unive iallafall, blev pc checkad samma dag som jag skrev till han som skickade in att jag försökt sälja fusk till honom. Det finns även inga bevis, snake har erkänt i PM.

Vad har du lärt dig sedan dess? Att det är strikt förbjudet att sälja fusk och ska aldrig göra om det!

Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom jag verkligen brinner för Unive och spelar det dag in och dag ut när jag väl spelar där. Varje scenario jag bidrar till är välplanerade och ska vara roliga för alla. Jag är en person som inte bara tänker på mig själv.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Ban id: discord-kabel-246 Och discord id: 1043669227237802066

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
 
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff
 
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff
Vadå klakesko bann?? Jag lallade med en person som inte ens spelar Unive, alltså han är p bannad. Jag skrev även att jag skojade efter, men han tar bild och skickar in. Snake har till och med erkänt att det ej finns några bevis eller något. Hur är det klakesko bann?? Förstår inte ens varför jag är p bannad, o varför jag ska betala 1990kr, jag har inte förstört något för servern direkt. kan köpa unban för 200kr, har inte gjort något mot servern, förstår inte detta alltså.
 
att sälja fusk och hela den biten.... jag kan gå med på 1100kr
 
att sälja fusk och hela den biten.... jag kan gå med på 1100kr
Jag försökte sälja fusk av en anledning, men snällla bubble, kan jag inte få en allra sista chans. Kan vi snacka på dc o så får jag förklara bättre o så, snälla bubble har det svårt ekonomiskt o det är avkopplande o spela Unive. 🙏🏻 lovar att sköta mig, snälla fina bubblegum😊
 
jag ber dig, du kan specca mig o allt, det behövs inte men du får gärna göra det o allt, snälla
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top