Kakan140 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kakan140

Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? Kakan140

Ange ditt födelsedatum 13 Juli 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att söka till Medlemskap Ansvarig var att jag vill bidra med ett gott exempel för servern och få in så många spelare med en bra rp nivå som möjligt. Jag älskar att lära känna nya personer och att läsa och svara på medlemskap ansökningar. Jag vill även inte ha en massa lallare på servern och jag är inte rädd att ta återgärder ifall jag skulle vara tvungen att göra det. Jag tycker också att ni behöver fler riktigt aktiva Medlemskaps-Ansvarig som mig, det som är bra med mig är att jag kommer kolla igen om Varje ansökan minst 2 gånger så det verkligen är en bra ansökan och ifall man kan lista ut ifall det är en seriös spelare eller en lallare via ansökan.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är väldigt aktiv både på Discord och forumet och kommer att lägga ner mycket tid och engagemang i denna roll. Jag ser till att hålla en lugn och bra ton under intervjun och vill alltid vara en bra förebild. När jag granskar ansökningar går jag igenom dem ordentligt utan att stressa, och jag bemöter alltid spelare med respekt och vänlighet. Som M-A är det viktigt att kunna ta genomtänkta beslut och behandla andra på ett schysst sätt. Mitt mål är att hjälpa till att bygga upp en stark spelarbas genom bra RP på Unive, och på sikt vill jag jobba mig upp till Helper för att kunna bidra ännu mer.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska välkomna nya spelare på ett bra sätt, vara ett gott exempel på hur man beter sig på servern. Det är viktigt att ha en lugn ton under intervjun, inte stressa igenom den. Jag vill se fler medlemmar som är seriösa och engagerade i RP, inte personer som bara spelar för makt och pengar. Vi har redan tillräckligt med kriminella som fokuserar på det.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att de ska va speciellt att va medlem på Unive, att man har bra rp, lyssnar på staff å respekterar andra spelare å kan reglerna bra. Jag vill att de ska va en seriös å snäll community där folk spelar för rp å inte bara för att få makt å pengar. Jag ska va aktiv å va en bra förebild så rp blir bättre å roligare för alla.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Hög rp nivå. Samt vara aktiv och inte inkompetent. Ifall man har bra ton och är trevlig så kommer man alltid långt. Inte vara kaxig eller ha dålig ton i intervjun. Inte vara lallig.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag bär på rätt så mycket ansvar ifall jag vore Medlemskap Anavarig. Man ska vara en förebild för alla medlemmar på unive. Man har även ansvaret att utveckla serverns rp nivå.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag - 16-19, Tisdag - 15-20, Onsdag - 17-21, Torsdag - 16-18, Fredag - 17-03, Lördag - 13-23, Söndag - 17-20. Det varierar ganska mycket beroende på vilken dag det är, har träningar osv.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja, Unive on top!!

Tillbaka