Nekad kakan.jr | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kakan.jr

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/ggcw-qhqf/BPKHJBBK

Vad är ditt namn i verkligheten? Aron

Vad är ditt discord namn? kaakan.jr#4765

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2011

Berätta om din karaktär. jag är född i stocholm och vill hjälpa folk för det är vad Aron lever för han tycker om att vara vaken och att jobba men han är verkligen fattig för att stan tog hans pengar Hans pappa lämnad Aron och Arons mamma när han var liten för att han hade hittat en snyggare tjej. När han blev lite äldre så tappade han aldrig sitt minne utav sin pappa. Han ville få mycket pengar så han kunde visa sin pappa vad det var han missade med att lämna hans mamma. Aron har ingen bror och han gillar att ha kulle.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att jag borde bli medlem eftersom att jag kan rp på en helt okej nivå. Dem flästa vid min ålder är oftast omogna med jag är inte det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med mycket bra RP så att det blir roligare för mig och för dom som möter mig i spelet och kommer också hjälpa alla jag ser och kana alla jag ser och kan

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Inte alla slag går att vinna. Vilket som man innebär att man inte ska göra allt för att vinna själv utan att göra så det blir roligt för dem andra också

Hur hittade du Unive? Genom en massa twitch streamers och youtube videos och några vänner 👍🏻 BesvaraAnmäl

Nekad, utveckla allting. Du kan ansöka om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka