Nekad isbiten | Medlem ansökning [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isbiten

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Korvenju34

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Aron forsberg 1994

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig,social,snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
  1. Min karaktär är Aron Forsberg som har levt i Sverige hela sitt liv, han barndom var bra då han hade bra föräldrar som tog hand om honom. Han var även topp eleven i skolan bland alla barn. Han hade helt enkelt en bra barndom och en normal. Men sedan hände det något som skulle förändra han liv. 2001 när han var 7 år gammal så hände det ett inbrott i hans hus där han gick miste om han pappa.Det som hände var att inbrotts tjuvarna drog vapen mot Arons mamma och då kom hans pappa och försökte skydda henne. Då fick pappan ett knivhugg i magen vilket ledde till han an avled på sjukhuset. Detta gjorde en stor påverkan på Aron eftersom dom var så nära varandra. 5 år senare när Aron var 12 år förlorade han även sin mamma i en överdos vilket fick Aron helt förstörd. Han hade då förlorat båda sina föräldrar. Efter det så fick han flytta in på ett barnhem där han inte trivdes. Men han viste att han behövde gå vidare och ta nya tag fast han var så ung. Men han tänkte såklart fortfarande på sina föräldrar fast det gjorde inte i hjärtat att göra det. Men han vill aldrig glömma dom. Det tog sen många månader innan han blev adopterad.Men en dag då hände en stor ändring i hans liv. En familj såg han på lekparken spela basket när dom var där för att hitta ett barn att adoptera. Familjen men 2 föräldrar och en yngre son kom fram till han och frågade hur de var med han. Han svarade då inte så mycket men familjen viste att han var sorgsen inuti. Så efter många möten och papper skrivande fick den familjen äntligen adoptera lilla Aron. I början var det jobbigt för han eftersom det kändes inte som hemma hos dom. Men efter ett par dag vande han sig. Deras son var i samma ålder som han så dom hade de kul tillsammans och det kändes för Aron att han hade fått ett perfekt familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En väldigt snäll och bra RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex. om man har gäng krig mot några så ska man inte spela för att vinna. Man ska spela så det blir roligt för båda gängen

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har brutit mot reglerna i en annan server pågrund av power gaming

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm,nlr,power gaming,metagaming,copbait,fearRP,suntförnuft det finns mer

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har en bra socail RP och jag kommer vara aktiv på servern

Senast ändrad:
Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
har fixat det nu

Nekad.
Anledning:
Ditt discord konto är skapat igår och gör det då inte möjligt för oss att godkänna. Gå in på servern och spela så kan vi kika på det efteråt.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka