Accepterad kakan..jr | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kakan..jr

Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199103194547/

Ditt Hex-ID: steam:1100001441fb5b3

Vad är din discord tagg? @kakan.jr

Vem var det som bannade dig? Vet ej då det är en klakesko ban

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-24 225815.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför jag blev bannad och det är på grund av att jag trodde det var en bra ide att börja spela på en annan server. Så då sickade någon staff in detta till någon som valde att klakesko banna mig. Jag vet nu i efter hand att det jag gjorde inte var något acceptablet och att jag absolut inte borde ha gjort det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några andra spelade här på Unive sedan började dom planera att starta en egen server sedan drog dom in mig i en chatt och frågade om jag visste hur man devvade, Då svarade jag ja lite granna, då frågade dom om jag kunde hjälpa dom med ett "Procekt" som dom ville betala mig för. Jag vet inte nu i efter hand varför jag svarade ja, Jag såge sedan några dagar senare att jag blivit klakesko bannad och förstog då att jag hade gjort ett stort misstag, Efter jag blev bannad från Unive så droppade jag alla kontakter med dom och slutade med fivem för det ända roliga servern jag någonsin spelat på hade jag blivit klakesko bannad ifrån och nu har jag börjat få suget för att spela fivem igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet själv att det var fel av mig men jag tänkte då att om jag hjälpte dom lite skulle jag få lite pengar som jag ville använda här. Jag förstår nu idag och när jag blev bannad att jag gjorde fel och jag står för det men jag vill bara börja spela inne på Unive igen för jag ångrar mig så grovt att jag gjorde det jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dom ända gångerna jag blivit bannad. Var en gång då jag blev "Blacklistade" Men jag hade en väldigt viktigt anledning som Philip320 förstog sedan har jag typ bara fått tidigare för för ljust röst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat tackat nej sagt till en staff vad dom gjorde och fortfarande spela kvar här. Men då tänkte jag bara att jag skiulle hjälpa dom lite och sedan skulle jag ha lite mer pengar och kunna forsätta här, Jag satt även lite dåligt med pengar där av anledningen till att jag tackade ja.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag borde aldrig ha gjort det jag gjort och jag vet att jag förmodligen inte kommer bli unbannad men jag vill iaf försöka för jag tycker att det är tråkigt utan unive. Jag hoppas ni förstår mig och vill ge mig en chans även fast jag inte förkännar den helt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Vill tilläga att detta är ingen direkt överanklagan detta är mer ett försök att säga förlåt och få förlåtetse jag vet att jag är den enda som gjorde fel här ni gjorde helt rätt beslut som bannade mig då")

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka