Antagen kakan..jr | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kakan..jr

Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Aron

Ditt discordnamn: kakan.jr

Ange ditt födelsedatum 20 Februari 2010

Varför ska just du bli staff? På senaste tiden har jag tänt att Unive har haft lite problem med sina medlemmar. Jag vet att staff teamet arbetar supper hårt och jag tycker synd om dom då dom är så nåra och det är över 300+ som spelar och dom ska dom vara stolta över det dom jobbar med och jag vill kunna hjälpa dom och få bort alla problem på servern så att vi kan få in mer spelare och folk ska tycka det är roligt att spela och vara glada vill hjälpa spelarna mycket så dom får en rolig RP. Jag står för att alla på servern ska ha samma tillgång och rättvisa. Jag vill att unive ska bli en bättre plats att spela på och den ej ska vara fylld av massa lallare ingame som vissa ickemedlemmar gör tyvärr det vill jag få bort. Mina passande förmågor passar in för att vara staff på servern.

Jag söker nu till staff för jag har väldigt mycket tid på dagarna nu så jag kommer kunna vara mycket aktiv inne på servern och kommer dra ner på min rp tid men kommer rpa runt 1-2 timmar och göra 4 timmars staffarbete tillexempel

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att den sociala RP inte är som den brukar vara polisen rpear på lite sämre sätt enligt många dom lallar men det gäller även sjukvården och alla andra finna jobb här på Unive det är också Krim rpn som det kan vara lite lalla dom skjuter över allt dom kör i 400+ dom har ingen Social RP det vill jag fixa. Det förekommer även mycket shoot on sight och lall på servern

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska åka runt och speca alla som vi kan vi ska vara aktiva i support och i /report .... vi ska även se till att hålla koll på allt annat som redan är bra men vi ska absolut inte strunta i alla andra men man kan hålla lite extra mycket koll på alla andra personer som Krim,Polisen,Sjuckvård,Qpark,Meko, osv vi ska fixa det som alla gör fel så det blir roligt att rpa igen här på Unive.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska ha respekt mot alla och inte skrika som staff eller vara aggressiv man ska titta båda parterna i sicariot som har hänt inte bara ena och fråga ena parten t.ex varför gjorde du det här. Sen ska man snacka ihop med staff teamet och komma upp med ett beslut som alla tycker passar och göra det professionellt. Och det som behövs lösas är att man behöver våga ta åtgärder samt att man ska vara hårdare mot dessa regelbrott

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer lägga upp det så bra jag kan så jag kan ha ett privat liv , gå i skolan men samtidigt göra mitt staff arbete och rpa.

Hur länge har du spelat på Unive? Har vart medlem i typ 2-3 månader men har spelat på unive under en mycket lång tid innan det.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har tidigare vart staff här på unive.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb , Servervakt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka