Nekad kakan.jr | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kakan.jr

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Aron

Ditt discordnamn: kakan.jr#4765

Ange ditt födelsedatum 20 Februari 2009

Varför ska just du bli staff? På senaste tiden har jag tänt att Unive har haft lite problem med sina medlemmar. Jag vet att staff teamet arbetar supper hårt och jag tycker synd om dom då dom är så nåra och det är över 300+ som spelar och dom ska dom vara stolta över det dom jobbar med och jag vill kunna hjälpa dom och få bort alla problem på servern så att vi kan få in mer spelare och folk ska tycka det är roligt att spela och vara glada vill hjälpa spelarna mycket så dom får en rolig RP.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att den sociala RP inte är som den brukar vara polisen rpear på lite sämre sätt enligt många dom lallar men det gäller även sjukvården och alla andra finna jobb här på Unive det är också Krim rpn som det kan vara lite lalla dom skjuter över allt dom kör i 500+ dom har ingen Social RP det vill jag fixa.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska åka runt och speca alla som vi kan vi ska vara aktiva i support och i /report .... vi ska även se till att hålla koll på allt annat som redan är bra men vi ska absolut inte strunta i alla andra men man kan hålla lite extra mycket koll på alla andra personer som Krim,Polisen,Sjuckvård,Qpark,Meko, osv vi ska fixa det som alla gör fel så det blir roligt att rpa igen här på Unive.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska ha respekt mot alla och inte skrika som staff eller vara aggressiv man ska titta båda parterna i sicariot som har hänt inte bara ena och fråga ena parten t.ex varför gjorde du det här. Sen ska man snacka ihop med staff teamet och komma upp med ett beslut som alla tycker passar och göra det professionellt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag går i skolan så här ser min rutin ut
Måndag 13:50 - 22:00
Tisdag 15:00-22:00
Onsdag 13:50-22:00
Torsdag 13:50-22:00
Fredag 16:00-24:00
Lördag 12:00-24:00
Söndag 12:00-24:00

ungefär för tillfälet annars rpar jag på server och balanserar Staff jobbet då och min RP.

Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader sedan gick med i DC 5 juli 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? ag har varit servervakt innan så jag vet några commands och vill ta ett litet större steg och testa hur det är att vara helper/staff

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Support, RP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka