Accepterad Kajp | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kajp

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Kajp#7888

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Fernando Kajp är en grabb född 1994 som idag är 30 år gammal. Han är en social kille som växte upp på landet med sina äskade föredrar. De bodde i en vila ute på landet där de både hade djur och mark. Han var en ensam kille då det inte fanns mycket jämnåriga människor omkring honom. Han utvecklades inte mycket som person utan levde livet sörvat av hans föräldrar. De ville att han skulle flytta hemifrån, skaffa ett jobb och känna egna pengar men det var inte något han hade i åtanke. Föräldrarna började bli irriterade och började tillslut hotta med att slänga ut honom inom kort ifall han inte skulle skärpa sig. Dagarna fortsatte gå och föräldrarna fick till slut nog på hans 19 års dag då de slängde ut honom. Han visste inte vart han skulle ta vägen och han kände ingen som kunde ta hand om han heller. Han bestämde sig för att försöka ta sig till stor stan där det fanns mycket arbetstillfällen. Det var en lång resa då han inte hade pengar eller någon riktig koll eller plan hur det skulle ske. Han gick, plankade på bussar, lifta och äntligen efter hela 2 veckor till fots anlände han till stan. Det var tufft i början. Han kände ingen eller visste varken vart han skulle börja för att vända om hans liv. Han fick hjälp utav staten igenom A-kassan samt att han fixade id kort, körkort och massa andra saker. Han kände att han var på bannan igen och nu fick det inte hända något. Han hade bestämt sig för att han skulle utbilda sig själv till något bra. Än visste han inte men han försökte nu bli en riktig medborgare för att gå vidare i livet med nya kapitel och äventyr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög och bra nivå och då jag vet hur man skapar bra scenarion där vem som helst kan vara med att bidra. Samt hur jag är som person då jag är en social och schysst person som inte spelar efter makt och pengar utan bara vill ha en så rolig tid som möjligt. Jag har också ett väldigt stort intresse för att göra scenarion så bra som möjligt både för mig och för de andra som är med i scenariot.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna varje scenario och att man kan även i scenariot göra saker som som kanske sabbar eller gör något dåligt för dig själv och då gör de mer intressant och kan göra scenariot mer jämt eller bara mer allmänt kul eller mer realistiskt utan man måste acceptera att man inte kan vinna varenda för det är ej reallistiskt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått reglerna. Exempelvis RDM som står för Random death match vilket innebär att man dödar någon utan anledning vilket är strikt förbjudet. En annan regel är exempelviss copbait vilket är när man försöker få polisens uppmärksamhet vilket också är förbjudet. En annan regel är metagaming vilket är när du exempelviss använder informationn från ooc eller information som din karaktär igentligen inte vet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på både på små och stora servar, även denna servern innan men jag tog en paus från fivem men är sugen nu igen att börja. Så jag vet hur man ska göra för att det ska bli en så bra tid för alla inom servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, inget speciellt.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka