Nekad kaj hembo | Whitelist ansökning [Dippmannen123]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kaj hembo

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: kaj hembo

Vad är din steam profil länk? 818362472528361983812

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? DDDDDV#8103

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2021

Berätta om din karaktär. min gubbe är en trevlig och rolig gubbe som gillar att köra bil och sälja köpa prylar, tycker även om att vara ute och gå.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag tycker det är svin kul med RP speciellt multistaden jag har haft mycket kul och lärt känna mycket nytt folk

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? tycker att servern har varit riktigt kul att spela på mycket trevligt folk och väldigt rolig RP.

Hur många timmar har du på FiveM? runt 20 timmar

Hur hittade du Multistaden? min kompis snackade om det och tycke det lät kul så jag joinade och insåg att det var super kul

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja jag blev bannad på denna servern permanent och fattar inte riktigt varför men det är ganska lugnt ska skriva en unban sökan för att försöka bli unbannad eftersom det varit så kul att spela så vill jag gärna bli unbannad och göra om och rätt liksom ta det lite mer seriöst och läsa reglerna en gång till om ni förstår.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar på mayfair rp det har varit riktigt kul bara att man pratar engelska då.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka