Nekad Kai.s38 | Beslut Överklagan [zeno]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Eylo

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
13
Ditt discord namn: qz.38

Ditt Hex-ID: 11000012eabac7b

Vad för typ av beslut gäller det? Krim samt test medlem

Vem/vilka tog beslutet? saabpro94 leonvonadelkvist

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag valde at skjuta huvet istället för däck som jag inte har hört om den regeln och sätt många andra göra det så trodde man fick

Hur är beslutet felaktigt? Den är felaktig genom att jag inte viste att man inte får skjuta däck då jag har spelat innan och man fick göra har även frågat don ansvariga när jag köpte krim om det finns en regel jag måste tänka på som är ny dem nekade det och sa inget som jag kan komma på. Men den är inte felaktig jag gjordet ett regelbrott men viste inte att man inte fick göra så som jag gjorde har varit aktiv under min test medlems period och har lärt mig att man ej får göra så

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har tyvär inte staffsen har

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Skrev inte mitt bästa då jag är halv trött ifrån skolan men vill ha tillbaka mina roller om denna nekas kommer jag att inte göra mer då jag anser att detta är sista chansen jag ber om hoppas ni förstår

Tillbaka