Nekad Kai.s38 | Beslut Överklagan [Saabpro94, Leonvonassasino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eylo

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
13
Ditt discord namn: qz.38

Ditt Hex-ID: 11000012eabac7b

Vad för typ av beslut gäller det? Krim samt test medlem

Vem/vilka tog beslutet? saabpro94 leonvonadelkvist

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet att dem tog beslutet för jag valde att skjuta huvet istället för däck vilket jag inte viste då jag har varit bannad länge och har kommit tillbaka och finns lite regler som jag inte förstår och är lite oklara. Jag förstår liksom inte alla regler jag utgick ifrån förut att om man jag riktar och motparten väljer att köra iväg då får man skjuta vilket jag gjorde och sedan så fick jag reda på att man inte fick göra så för det var tydligen ett regelbrott som jag begått som jag inte en viste om då jag har inte varit uppdaterad om alla serverns regler. För jag var klaksko bannad i 1 år mycket har hänt nya gäng nya staffs samt script inte allt som det var förut men viste inte att dem har ändrat på reglerna då det var jette länge sen. Jag beromutsäkt för det jag gjorde har inte varit uppdaterad dem senaste nya reglerna och vad man får och itne göra det var ganska onödigt ban och idragna roller då jag själv har spednerat 600 på krim men får alltid indragna för saker som jag idioten har gjort

Hur är beslutet felaktigt? Jag fick min test medlemskap för några dagar sedan och och under tiden jag har spelet som test medlem har jag inte vetat då dessa regler har jag inte hört om eller något då andra gjorde så mot mig utan några återgärder för under min test period så joina jag ett gäng som heter younggz och dem har krig mot athens och dem har gjort samma sak på utan att få återgärder och staffs har specat men inget har hänt då detta jag gjorde precis var jag stolt över innan jag fick reda på att det var ett regelbrott för jag trodde att jag gjorde rätt för mig då jag inte viste om att det var ett regelbrott så felaktig kan det vara fast inte för det är ett regelbrott verkar det vara fast jag inte viste om det då jag har gjort som andra på servern och kollat ifall dem får ban eller inte vilket kan vara jobbigt för jag ser massor med streamers göra så och dem får ingen ban som maric och derbi har sett det ske flera gånger under skott scnearion fast dem har inte få några återgärder som jag vet dem får då tar staffs det direkt och inte senare när liven är slut då jag kollar på folk och gör efter för jag har svårt att läsa och förstå vad jag läser vilket kan påverka mitt äventyr på unive roleplay samt har jag varit aktiv 6 timmar plus varje tag och rpat och varit aktiv och trivs verkligen i denna servern då det inte finns mycket regelbrott som jag vet under min tid som testmedlem på denna servern. Vilket jag kommer att försöka bli staff senare för att lära mig mer om regler och lära andra med deras rp

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har tyvär inte staffsen har

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Hoppas detta hjälper då jag inte vetat om denna reglen och komemr att be om hjälp av en vän som har mycket kunskap inom denna rp servern och regler samt vill jag visa den bra sida av min rp som jag vill visa och få en ny chans

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka