Accepterad Kai.s38 | Ban Överklagan [zyphe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eylo

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198743268475

Ditt Hex-ID: steam:11000012eabac7b

Vad är din discord tagg? Kai.s38

Vem var det som bannade dig? Zyphe

Bild på banmeddelande: 1770411195347.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde ett regelbrott som ska inte ske igen och är inte nödigt va en som händer då jag ångrar mig riktigt mycket nu då det är helig snart

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att jag hålde på att diskutera om drog priser med en spingpojke som plockar åt mig sedan ser jag en prio som spammas i prio gruppen. Då jag tänker jag tar mina grabbar föra droger så jag åkte utan att säga mycket utan plocka på ringer snart. Jag började köra mot prion och då ser jag massor med bliar åka efter tog en lång period tills jag hittade dem för dem stannade inte dem fortsatt bara åka non stop. Så sedan började en stor bil truck hetsa jag hetsade tillbaka sen trode jag att bilen pittade mig så jag fick lite argro och hoppade ut ur bilen och började smäla vilket inte är okej och ska inte ske igen då det var vädligt omoget och är ett p12 betende vilket jag ångrar att jag gjorde jag inser ur mina handlingar kommer tillbaka på mig vilket jag tar full ansavar för men ångarar det super suprt mycket då jag hade helst vilat rpa nu på helgen vilket jag kan om du vill ge mig en andra chans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig på något sätt då jag hoppade ur bilen och sköt vilket var ett omoget betende vilket jag står för och tar full ansvar för och nekar inte till det jag har gjort men kan beomursäkt för mitt betende då detta var ganska dumt av mig att göra och inte spela under helgen vilket skulle vara banger då jag kan spela under en lång period och skulle kunna beomursäkt i sup om det skulle behövas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans.
Jag har alltid lärt mig av mina banns men denna är speciel för när jag körde så va detta normalt att göra men jag har missat massaor med ny saker regler bilar vapen droger massor har jag missat så skulle endå säga att det var bra att jag blev bannad fast inte för nu har jag lärt mig att man inte bara skjuter så dära utan att det är fel att göra så dära.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlunda genom att inte hoppa ut ur bilen och skjuta bara så utan jag borde ha hoppat support och och almänlt det då det var ett ganska seriöst regelbrott. Jag hade också kunnat göra ett annat sätt att skjuta däck och inte huvet men tänkte inte på det då jag fick höra att det hjälpte ganska mycket. Det var ganska dumt av mig att göra det då jag hade kunnat spela idag på en fredag lördag hela natten dagen. Så synd att helgen behövde börja på detta sättet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte hoppa ut och skjuta på en bil även om dem har gjort regelbrott då det kommer inte skada att hoppa support om dem gör regelbrott men jag förstog det fel dem kunde inte bromsa då det var en vädldigt dålig bil. Jag förstår nu varför dem pittade in mig i vägen nu. Jag kan även säga att jag har lärt mig hur man hanterar situvationer där folk gör relgelbrott inte att man ska göra tillbaka utan att hoppa support för att ta det vidare där ifrån

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp 100 %

Senast ändrad:
Kortfattat: Jag har gjort fel kommer inte att hända igen vilket jag måste ta ansvar för my bad men det är fredag kan inte jag få en tll chans sen nästa gång jag gör fel så kan ni ta extra återgärder då det är en fredag och vill gibba unive och äta med fredags godis. Jag frågar bara om en ny chans då det var välfigt dumt av mig hoppas Du eller 320 förstår

Skrev inte mycket men vill att du ska förstå att jag ångrar det jag har gjort som är ganska fel önskar du kan ge mig en andra chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka