Accepterad Kaggenn | Medlem ansökning [SWE Kung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kaggenn

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Kaggen

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Gunnart är en ståtlig man med välvårdat silvergrått hår som han alltid har bakåtkammat.
Hans blå ögon är skarpa och alert, alltid på jakt efter nästa äventyr.
Gunnart är en äldre man runt 60 år, men låt dig inte luras av hans ålder, oavsett hans ålder har han fortfarande en enorm energi och driv.

Gunnart är en narcissist med en stark tro på sin egen överlägsenhet och charm.
Han älskar att vara i centrum av uppmärksamheten och njuter av att berätta sina många, ofta överdrivna, livshistorier. Hans narcissism gör honom ibland arrogant och självgod, men också mycket karismatisk och övertygande.
Under ytan bär dock Gunnart på en hemlighet han är smyg homosexuell.
Trots att han verkar vara heterosexuell och ofta skryter om sina romantiska stunder med kvinnor, känner han en stark dragning till män och Ibland ger han sig ut på diskreta äventyr, ofta i andra städer där ingen känner honom, för att utforska denna sida av sin sexualitet och till och med ibland ställer upp som en exsotisk dansare på dessa ställerna.

Trots sin ålder och alla sina prestationer, känner Gunnart att han fortfarande har mycket att bevisa, så Gunnart har nyligen beslutat sig för att inte gå i pension, utan istället söka sig till polismyndigheten. För att han vill visa att han fortfarande har vad som krävs, både för sig själv och för sin omgivning. Samt har Gunnart aldrig varit den personen som kan sitta still så han söker det där lite extra adrenalinkicken som kommer få han känna sig levande. och han ser en karriär inom polisen som en ny utmaning där han kan använda sin erfarenhet, karisma och beslutsamhet till att göra skillnad

Vill gärna testa på flera olika karaktärer men tror Gunnart Stek kommer tillföra ett roligt och spännande rollspel, som kommer leda till många olika speciella scenarion. Så jag tror överlag att Gunnart är en udda individ som kommer stå ut och se till att många får ett gott skratt och spännande scenarion då Gunnart inte håller tillbaka om han blir utmanad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett seriöst och bra rollspelande med mycket erfarenhet, så kan höja generellt rollspelet runt omkring mig om förhoppningsvis smittar det av sig på andra spelar då dom inser hur roligt det är med ett seriöst roll spelande

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man kan rollspela utifrån att man förlorar allt man kämpat för eller mister livet för att det ska bli ett scenario och i detta fall för motparten ska vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna som exempel sunt förnuft att man använder det man har fått mellan öronen och tänker efter innan man gör något och utgår ifrån hur din karaktär skulle utgått men samtidigt hur den vanliga människan hade reagerat

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har mycket erfarenhet inom rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hoppas ni gillade läsa min ansökan och ser framemot att rollspela med er inne på servern mvh Alexander

Vidare till Muntlig Intervju! Du har 48h på dig att din intervju! Annars blir den automatiskt nekad! Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka