Nekad Kaggenn | Medlem ansökning [ThaiTaxi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kaggenn

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Kaggen

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Olof pistmaskin blev lite fel han ska egentligen heta Gunnart Stek, Han är en äldre gubbe med en stor käft som gillar att prata och tar inte skit. Han är en galen gubbe som vill njuta av sina äldre dagar och saknar en del social spärrar men han är fan en rolig gubbe att vara med. Gunnart är från Estland och har en hård och flitig arbetsmoral vad han lärde sig av sin far och när han var 10 år gammal behövde Gunnart fly till Sverige var han strävade efter att bli en polis. Gunnart har en kort stubin och kan flamma till om man triggar honom

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett seriöst och bra rollspelande med mycket erfarenhet, så kan höja generellt rollspelet runt omkring mig om förhoppningsvis smittar det av sig på andra spelar då dom inser hur roligt det är med ett seriöst roll spelande

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man kan rollspela utifrån att man förlorar allt man kämpat för eller mister livet för att det ska bli ett scenario och i detta fall för motparten ska vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna som exempel sunt förnuft att man använder det man har fått mellan öronen och tänker efter innan man gör något och utgår ifrån hur din karaktär skulle utgått men samtidigt hur den vanliga människan hade reagerat

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har mycket erfarenhet inom rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hoppas ni gillade läsa min ansökan och ser framemot att rollspela med er inne på servern mvh Alexander

Nekad.
Anledning:
utveckla: karaktärsbeskrivning

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka