Nekad kagge_11 | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OlofSten

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/KaggeSE/

Ditt Hex-ID: 11000014525b3d8

Vad är din discord tagg? kagge_11

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-27 152225.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag fuskade på servern samt sedan la ut något riktigt fattigt piss montage vilket var super onödigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och streama för några polare, jag åkte på en whyos hoj, sedan så fick jag en permanent avstängning för fusk, samt indragna roller då såklart, samt cirka 3 dagar efter så fick jag en 5 års klakesko ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktigt alls på något sätt jag var dum i huvudet, jag fuskade IGEN dessutom vilket var riktigt skumt av mig vet inte ens varför jag fuskade igen som en idiot.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för fusk 2 GÅNGER nu, sen felaktig för doxx samt meta, sedan typ bara temporära vad jag minns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte vart dum i huvudet och fuska SAMT också lägga ut något skit montage.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte fuska, tänka efter vad fan jag gör, inte lägga ut fattigt p12 montage.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Hej Kagge!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 2990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Nej alldrig att jag skulle betala den summan för unban på ett spel tyvvär.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka