Nekad kagge_11 | Ban Överklagan [Muckas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OlofSten

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/KaggeSE/

Ditt Hex-ID: 11000014525b3d8

Vad är din discord tagg? kagge_11

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Screenshot_20250711_014940_Instagram.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? (Ej hemma, typ 98 mil bort så därför ej gick o skicka riktiga bilden). Jag tror att jag blev klakesko bannad I 5 år för att jag la ut montage efter ha blivit bannad för fusk igen/återigen då jag har vart så dum i huvudet och fuskat två gånger irad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt med vänner och pratade sen skulle jag kolla min spelar färg vilket jag skulle kunna se utan klakeskon men jag blev p bannad typ 2 dagar innan men då så möttes jag av en 5 års klakesko.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, jag fuskade och la ut skit fattigt montage igen, så det är bara jag som är dum i huvudet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Pban doxx + meta (felaktig), pban fusk/silentaim, temp ban plockar kroppar, temp ban lall eller liknande.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte fuskat, inte lagt ut montage som en idiot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte fuska.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Som sagt så är jag 98 mil från mitt hem mitt i skogen så här borde de finnas ban bild

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka