Nekad kagge_11 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OlofSten

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/KaggeSE/

Ditt Hex-ID: 11000014525b3d8

Vad är din discord tagg? kagge_11

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-23 154633.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag la upp montage efter jag blev permanent avstängd för fusk. Jag tror det är största anledningen till att jag fick en klakesko-ban, samt jag tror att folk får klakeskoban's för att dom lägger ut antingen montage, eller om dom har begått riktigt grova regelbrott som kan vara till exempel montage, fusk eller liknande.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och prata med några vänner, sedan så skulle jag kolla vilken spelare-färg jag hade (Detta var cirka 2 dagar eller liknande efter jag blev permanent - avstängd), jag tänker på asså till exempel att vara lila, röd, orange, gul, grön jag hoppas ni förstår vad jag menar samt vilket spår jag är inne på, men då så möttes jag istället av en klakesko som är till året 2030, det är nog det mesta som skedde innan jag fick min klakesko ban. Samt jag kan också berätta om min permanent-avstängning, jag var i en klädes butik och streamade med fusk sedan så åkte jag runt på en av våra gäng motorcyklar då jag var med i ett mc - gäng, men då så möttes jag av ett meddelande från UniveSync, samt fick en permanent - avstängning för fusk + meta, allt detta var sjukt idiotiskt av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig avstänging alls, jag gjorde fel jag var den individen som begådde det extremaste regelbrottet som finns på Unive samt säkert andra servrar med. Jag vill helst bli av med min klakesko så jag kommer ett step vidare, samt vem skulle inte vilja köra Unive på sommarlovet? Det är det som är den största samt grovaste anledning varför jag ångrar så grovt samt så extremt att jag ens begådde det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för fusk, doxx + meta, (felaktigt blev sedan unbannad vad jag tror var samma månad av LUDDE), sedan nu innan jag fick klakesko bannen så hade jag en ban fusk också. Sedan har jag bara temporär klassade bans kan läsa upp dom, 8 Dagars ban för anledning: Dumpar kroppar på ottilåtet vis (Blev unbannad av 320 samma kväll), 30 Minuters ban för anledning: Frågar "vilka är det" på öppen gata, sedan har jag fått en ban för riktigt länge sedan när det inte var puremode inne på servern för anledning lall eller liknande om jag minns rätt, som var 30 minuter om jag kommer ihåg rätt nu då det faktiskt var riktigt länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte vart en idiot samt inte lagt ut något skit skämmigt p12 montage.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, som jag har sagt förr men säger återigen, inte vart en jävla idiot, p12a, lägga ut montage efter ban som en extremt dum person.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka