Nekad kagge_11 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OlofSten

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/KaggeSE/

Ditt Hex-ID: 11000014525b3d8

Vad är din discord tagg? kagge_11

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-23 154633.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag la ut montage några dagar efter jag blev bannad för fusk, vilket jag också gjorde (fuskade), det är nog den största anledning till att jag fick en 5 år's klakesko ban. Jag tror att man får klakesko ban's om man har upprepat samma regel brott, antingen det men jag tror också man kan få det om man begår grova regelbrott som till exempel, fusk, montage, doxx, dumping, eller mycket annorlunda rätt så seriösa och grova regelbrott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och prata med några vänner, inget konstigt det var en helt normal dag, jag hade nyss blivit permanent avstängd typ cirka 3 dagar innan eller något liknande, sedan så ville jag gå in och kolla vilken färg spelare jag var, som kan vara till exempel lila, grön, röd, orange och mycket andra, ni förstår säkert vilket spår jag är inne på, men då när jag är påväg in så möts jag av en 5 år's klakesko ban, istället för en permanent avstänging som jag fick någon dag tidigare av Fille.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban alls, det var bara jag som gjorde fel, som sagt jag gjorde om samma extremt grova regelbrott igen, vilket är fusk då helt enkelt. Det var en helt rätt satt ban på mig jag gjorde fel, samt jag fick rätt åtgärder, till rätt regelbrott som jag begådde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för fusk, doxx + meta, (felaktigt blev sedan unbannad vad jag tror var samma månad av LUDDE), sedan nu innan jag fick klakesko bannen så hade jag en ban fusk också. Sedan har jag bara temporär klassade bans kan läsa upp dom, 8 Dagars ban för anledning: Dumpar kroppar på ottilåtet vis (Blev unbannad av 320 samma kväll), 30 Minuters ban för anledning: Frågar "vilka är det" på öppen gata, sedan har jag fått en ban för riktigt länge sedan när det inte var puremode inne på servern för anledning lall eller liknande om jag minns rätt, som var 30 minuter om jag kommer ihåg rätt nu då det faktiskt var riktigt länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte fuskat samt lagt ut p12 montage, samt inte begått samma extrema grovt regelbrott återigen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig riktigt mycket vilket jag sagt på alla mina ban överklagingar, men jag har vart så trög satt jag har bettet mig som jag vet inte vad återigen. Men ja, jag har så extremt lärt mig av mina misstag, jag kan bara tänka tillbaka på dom kvällarna att jag inte borde ha gjort det som en idiot för nu kan man bara tänka så grovt på det och att jag inte borde ha begått det då det var så nära sommarlovet och allt vem vill vara permanent avstäng på sommarlovet liksom det är ju då det kul att spela, samt man träffar mycket nya vänner osv igenom både normal rp samt också kriminellt rp (Jag är ända idioten här och det är det jag försöker förklara).

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka