.Kagg3n | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

.Kagg3n

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 22 Februari 2003

Vad heter du på discord? .Kagg3n

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? ca 400 sammanlagt (2 olika konton)

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? ca 4

Hur ofta kommer du vara inne? så ofta jag kan

Hur många timmar har du på FiveM? ca 400 sammanlagt (2 olika konton)

Vad heter du? Tobias Kruuse

Hur gammal är du? 21

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? För att min jag passar in på den positionen, strikt, rak på sak, blir inte upphetsad i stressiga situationer och har inte för hett temperament men säger ifrån om någon inte behandlar mig med respekt. Jag respekterar både gripna såsom kollegor samt vanliga civila människor. Skulle det handla om sura medborgare så tar jag det steg för steg och försöker lugna ner personen men skulle det hetta till ordentligt så pass mycket att denne utför våld mot tjänstemän eller utför en fara mot andra medborgare är han snabbt upp med tjänstevapnet. Jag har gjort detta innan och vet hur jag ska utföra handlingar under alla dess situationer.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? För att jag är erfaren, mogen och vet hur jag ska göra för att få ett lugn på bästa sätt i staden, jag vet vad som behövs göras och det kommer jag också att göra.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Jag har varit polis i en tidigare stad och det är så nära jag kommit. Jag blev som högst befordrad till Bitr. Rikspolischef och skötte det väldigt bra, just därför skulle jag vilja testa på något nytt men ändå liknande.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Man ska inte skapa oro men man ska ta det lugnt och sansat och professionellt kunna kalla på förstärkning, fråga om hjälp, berätta när man går ur tjänst om det skulle behövas men huvudsakligen så ska man inte säga onödiga grejer som inte skulle göra någon nytta inom kåren via radion.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? Man hjälper till, skapar lugn stämning, klarar av att hantera svåra och stressiga situationer och är snabbt på plats om det skulle urarta. Man ska också vara trevlig och artig och vänlig mot medborgarna i staden. Vapnet ska vara sista utväg om någon skulle utgöra fara för antingen kollegor, vanliga medborgare, blåljus-personal eller mig.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Jag ser hur situationen faktiskt ser ut, är han extremt nära att hugga denne personen så ska jag så snabbt jag bara kan rycka upp min elchockspistol för att sedan avlossa skott mot personen och sedan när jag ser att han ligger, hålla fast personen samt kalla på förstärkning och polis. Skulle situationen vara lugnare skulle jag endast sikta mot personen och be honom släppa kniven samt att ta upp händerna i luften och ber personen gå ner på knä och när jag har kontroll över situationen så kallar jag dit polis.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Springer snabbt dit på plats och kastar mig över personen samt griper honom, skulle situationen urarta så skulle batongen behövas tas fram just för att inte vara i underläge, sedan när situationen lugnat ner sig så kallar jag dit polis.

Har du några andra frågor? Nej

Senast ändrad:
Tillbaka