Nekad kaboom 1525 | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kaboom 1525

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Kaboom69X/home

Ditt Hex-ID: 76561197964265196

Vad är din discord tagg? Kaboom#1525

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? c-logg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag åkte med min svarta volvo och skulle åka runt i området och då ser jag några och trodde dom rikta mot mig så jag tar fram mitt vapen och börjar skjuta sen så kommer någon i typ 100km och kör rätt in i mig och jag blir typ dödad och jag lämnar men det ber jag om så mycket för jag tänkte inte och ber om ursäkt detta kommer aldrig ske igen jag förstår om ni inte unbannar för det jag har gjort. men jag kommer ALDRIG göra om det och att ni drar mina roller är förståeligt men jag tycker att jag fortfarande borde få köra på servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom med min bil och skött mot ett gäng hus och sen börjar det lagga sen blir jag påkörd och lämnar ber om ursäkt och jag förstår bannen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var nog inte en felaktig ban men tycker att jag borde få köra på servern och jag kommer inte göra om det

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har varit mindre grejer som man gör när man är ick medlem och inte har förstod altt. men visa grejer är att man har slagit på piren eller råka köra på någon och inte sätt det och liknande

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte lämnat och fortsätt scenariot men jag tycker det är lite dumt att dom kör rät tin i mig och inte rpar på det men jag gjorde felet och jag förstår det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer aldrig lämna efter jag har skjutit eller liknande

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka