Kabir Ahmed | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JetskiBram

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed Glenn <- (Smeknamn)

Vad heter du på discord? JetskiBram#6144

Ange ditt födelsedatum 15 April 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 16-21
Tisdag: 15-21
Onsdag: 16-21
Torsdag: 16-21
Fredag: 15-02:00
Lördag: 12-02:00
Söndag: 13-21

Berätta om dig själv Jag heter Ahmed och är 16 år gammal och är uppväxt i Göteborg men i nu läget bor jag nära Stockholm. Jag gillar både att chilla med mina kompisar och att lira Unive. De ända spelen jag spelar är mest Unive alltså FiveM o lite FIFA med kompisarna för att variera lite men är mest aktiv på DC och Unive för att jag är inne och lirar varje dag minst 6-7 timmar. Jag är mogen och har bra samarbetskompetenser alltså att jag kan lyssna på andra och anpassa mig efter situationen, kan ta kritik utan att bli sur eller kränkt. Jag har lätt och lära mig saker, jag har ganska tur med det eftersom att jag vill alltid lära mig nya saker och expandera mina egenskaper. Att hjälpa folk är min grej tycker jag för de flesta delen eftersom att jag typ känner att jag mår bättre av att sitta och hjälpa folk eller ta reports för att andra ska kunna spela utan några problem. Respekten har jag i mig, alltså att jag visar respekt till var och en ändå om jag själv inte gillar personen. Och så vill jag vara en större del av denna servern efter jag märkt att jag aldrig kommer sluta RP tills Unive slutar (hoppas verkligen Unive aldrig tar slut).

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle göra allt jag kan för att kunna hjälpa servern ännu mer och få den till bästa servern med snabba supports som tar emot spelaren och hjälper dom. Eftersom jag har två skärmar så är jag alltid aktiv på DC och ingame för att jag har DC på andra skärmen och FiveM på den andra så jag skulle alltid se om det var nån som satt och vänta i support och försökt hjälpa personen så snabbt så möjligt på de bästa sättet. Jag skulle dra till nästan varje report/help ingame bara jag inte är i ett scenarion men annars skulle jag dela upp jobbet alltså att RPa en viss mängd och "jobba" en vissmängd för att få en bra balans och vara så hjälpsam så mycket till servern. Är opartisk alltså ändå om de mina bästa vänner då skulle jag ändå vara opartisk o ge poäng till den som faktiskt har rätt i scenariot. Jag skulle ha speccat runt och försökt hitta lallare och kickat eller bannat dem för de som har brytit en regel. Jag vill att folk på Unive ska vara glada och nöjda av servern och se att de faktiskt finns staff som tar bort alla lallare för att höja RP nivån i servern. Skulle alltid ha lyssnat på en högre än mig och respekterat deras val om vad jag ska göra om jag har blivit tillsagd av nån.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har haft 2 konto men min första hade jag ungefär 450 eller 500+ efter en spelare på CS hackade in till mitt konto förlorade jag mitt konto och fick öppna upp JetskiiiBram och min nuvarande har jag runt 920+ så det är ungefär 1300+ timmar

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Varför jag vill bli support är för att jag vill som sagt hjälpa hjälpa folk/hjälpa servern med att rensa oseriösa spelare, ta support och hjälpa folk så RPet kan flöda. Vill specca runt för att se vilka som bryter mot reglerna och inte kan uppföra sig. Jag vill vara en del av servern då jag märkt att jag kommer fortsätta RPa så länge som Unive kommer finnas och att jag vill hjälpa servern för att Unive var den första servern jag först spelade på och jag tycker att jag också bli en del och fortsätta med communityn. Skulle ta reports/helps för att folk skulle tycka att servern har faktiskt bra staffs som är seriösa och modiga. Jag har också en bra bemötande, är också väldigt hjälpsam och tänker på att andra ska ha det roligt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle göra det bästa för att få ut eller lära oseriösa personer en läxa genom att kicka dom eller banna dom om de har brytit mot en regel. Jag skulle ha bidragit till att de skulle vara mindre lallare, aktivare staffs, snabbare supports,report/help ärenden. Jag är väldigt aktiv och jag kommer använda de flesta tiden jag spelar i support eller hjälpa folk med reports/help ärenden för att ingen ska känna att de aldrig kommer få hjälp utan de ska veta att det kommer komma en staff snart och hjälpa dom.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit staff på en annan server och vet hur allt fungerar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /goto id, det är när du ska tpa till en person
/revive id, det är när man revivar någon om de t.ex dött av rdm eller vdm.
/noclip, när man kan specca free och bara kollar så att alla beter sig vid t.ex sjukhuset
/kick id, det är ifall du ska kicka nån som kankse har mask på gz eller slåss på gz.
/bring id, när du tpar personen till dig
/sqlban bannar en person
/sqlunban [Steamnamn] = unbannar person
/setjob [Commandot till jobbet]
/Dv = Delete vehicle = tar bort ett fordon
/TPm = tpar dig till spotten du har lagt märke på i kartan.

Jag är ganska lättlärd så det är ingen fara för mig!

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jajamen, absolut! Jag är har lätt för att lära mig nya regler och saker! Man måste alltid lära sig något nytt varje dag!

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server Unive/Multi og is the one and only

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope eller att jag och Philip har en stark relation <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka