Accepterad kaangoo_ | Ban Överklagan [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kaangoo_

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199033090435/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ff20183

Vad är din discord tagg? kaangoo_

Vem var det som bannade dig? Forsgren32

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-19 141556.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var i vägen och störde polisens arbete lite för länge istället för att åka vidare och rp:a mer seriöst.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer till en plats lite innan byggarbetsplatsen vid marja där polisen gick med en grabb och jag kom dit för att försöka frita honom UTAN VÅLD. När jag väl är på platsen så blockerar vi polisen några gånger men vi kör aldrig på dom eller gör någon fysisk kontakt över huvud taget. Sen så försvinner dom och då så letade jag efter dom o hitta dom nästan direkt och så åker jag dit o ställer mig framför dem. Och då så skrev dom OOC att dom skulle banna oss om vi fortsatte vilket jag tyvärr inte såg vid tillfället vilket jag antar resulterade i detta. Nu i efterhand så inser jag att det var dumt att över huvudtaget fortsätta åka efter dom och jag vill be om ursäkt för mitt misstag!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycket att den både var rätt och fel. Det jag tycker var rätt var sunt förnuft bannen men inte vdm. Sunt förnuft köper jag eftersom jag själv tycker att det var fel genom att vara kvar o hålla på som man verkligen inte skulle göra irl. Men vdm bannen vill jag bara förtydliga att jag missklickade på tangentbordet och att det verkligen inte var meningen att backa in i polisen. Har även klipp på det så ni vet att jag inte ljuger.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag. Bland annat för sunt förnuft, copbait och sen minns jag nog inte mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Åkt tidigare eller inte komma dit över huvudtaget. Och att även att bete mig mer moget i sånna scenarion genom att inte grisa mig som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer att tänka efter lite mer innan jag går in i ett scenario och att vara mer seriös när det gäller interaktioner med polisen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka