Accepterad Ibrahim dibba | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ibrahim dibba

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199803015056/

Ditt Hex-ID: 11000016dd61f90

Vad är din discord tagg? weasy51

Vem var det som bannade dig? TH3LL1

Bild på banmeddelande: b.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom jag bröt mot reglerna. Jag använde inte sunt förnuft och visade inte tillräcklig rädsla i situationen. Men enligt mig så gjorde jag det de va så att min karaktär har blivit truamatiserad av poliserna innan och valde o tackla ner polisen o springa så ja tyckte 20 dagar var lite orimligt har redan varit bannad i 4 dagar nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis kommit ut från fängelset. Polisen ville visitera mig utan tydlig anledning. Jag blev stressad eftersom jag hade olagliga saker på mig och tog ett dåligt beslut. Jag tacklade ner polisen och sprang ner i en tunnel. Kort därefter blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Även om jag upplevde visiteringen som felaktig så valde jag att hantera situationen på fel sätt. Jag borde ha följt rpn och tagit det vidare efteråt istället för att använda våld och springa därifrån. Mitt agerande bröt mot reglerna om sunt förnuft och fearRP och jag förstår varför staff valde att banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för lall och varit extra noga att inte göra om samma misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda genom att vara lugn och följa RP situationen. Jag borde ha låtit polisen göra sitt jobb även om jag tyckte visiteringen var fel. Efteråt hade jag kunnat ta upp det på rätt sätt istället för att använda våld och springa därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att det är viktigt att alltid följa reglerna och använda sunt förnuft i spelet. Ja, om jag blir unbannad kommer jag att spela lugnare och följa reglerna bättre. Jag kommer att tänka mer på hur jag agerar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka