Accepterad K4rlsson | Ban överklagan (kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

omgkarlssongammla

Icke Medlem
Meddelanden
258
Reaction score
30
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/K4rlssonsxD/

Ditt Hex-ID: 1100001470ccb9c (Hex)

Vad är din discord tagg? karlsson#5420

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lall, rdm, sutnförnuft ~Bosse. Återstår: 4 dagar 23 timmar 51 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffsen bannade mig eftersom ja och en annan snubbe stod vid jakt receptionen, båda började kaxa med varandra och så började han slå mig jag slog tillbaka så stod vi så en stund tills han tog upp en vanlig kniv inte en jakt kniv och försökte slå mig med den och då skulle ja ta upp min jakt kniv och säga att detta är en kniv man använder här inte en sådan kniv och så råkade ja missklicka med den så tog ja ner den, sen så slog han mig med sin lilla kniv så ja dör och sen blir ja bannad för suntförnuft för ja missklicka och han kniv högde mig med en vanlig kniv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att ja och min pollare skulle ut på jakt och så bytte vi kläder och åkte till jakt affären för och köpa allt som man behöver så gjorde vi det, sen så åkte vi ditt som man jagar så jagar vi en liten stund men det va dör överallt så vi vänder tillbaka till receptionen för och avsluta sen så kommer några som också ska ut på jakt som har vanliga fäll knivar och jakt vapen så ja går fan och snackar med dom varför dom har det och så börjar han kaxa med mig så ja kaxar lite tillbaka sen börjar han och slå mig och ja slår tillbaka tills han lägger sig ner sen slår han mig och det fortsätter så en liten stund sen så tar en upp en fäll kniv för och försöka hugga mig men ja hoppar och missar det och så säger ja att man ska inte ha en sån kniv om man ska ut på jakt och så tar ja upp min kniv för och vissa vilken kniv man ska ha och så råkar ja missklicka med den kniven skriver i local ooc missklick men dom ser inte det och tar upp sin fäll knif för och hugga mig sen dör ja och blir bannad för suntförnuft,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är svin fel av Bosse genom att han bara bannar mig men inte honom när han började slå mig 4 gånger sen slår ja tillbaka och då kommer bosse när ja råka missklicka med jaktkniven och ser när ja slår men inte när han andra slår så detta är en felaktig ban eller så ska han också ha ban + att ja har klipp på exakt allt som hände

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare för powergaming och sånt men lärt mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet faktiskt inte vad ja skulle kunna föra annorlunda eftersom det va missklick med jakt kniven och han missklickade inte med sin fell kniv

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man ska inte slår folk oavsett vad det är för scenario så räknas det som rdm och suntför nuft

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jajamensan

Tillbaka