Nekad K4rlsson | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

omgkarlssongammla

Icke Medlem
Meddelanden
258
Reaction score
30
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Benjamin

Ange ditt födelsedatum 25 April 2007

Vad heter du på discord? K4rlsson#5420

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varierar från dag till dag. Men kommer försöka vara så aktiv ja bara kan.

Hur länge har du spelat på Unive? Spela förut på Unive 24/7 men tog en liten paus. Tänker börja spela igen väldigt ofta.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle tänka på att alla följer reglerna och alla håller sig till dom reglerna som ska följas och också fatta beslut och inte vara feg utan att också kunna ta besluten och åthjärdena på dom spelarna som inte fattar reglerna eller bryter mot dom reglerna! så att dom fattar reglerna eller tills dom reglerna dom bryter mot att dom förstår nästa gång dom kommer in och rpar på! Jag möter typ massa folk varje dag som pratar jätte mycket ooc det ska inte vara så att dom kommer in och gör det jag vill sätta stopp för det och massa andra regler som inte följs jag vill att alla ska följas och därför ansöker jag om att bli servervakt. Folk ska följa reglerna så att det blir en bättre situation av allting det kommer in massa lallare per dag och det är bara synd för dom tycker jag för dom blir ju bannade direkt så det gillar jag med Unive att alla i staff teamet är så underbara och gör sitt jobb bill bara +repa dom 24/7 men det är ungefär varför jag ansöker för att jag vill bidra med ett gott exempel för hela Unive och jag tror att jag hade gjort skillnad med mina kunskaper!

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För jag är noga med att regler ska följas och vill att alla på Unive ska följa reglerna. Jag är ju ganska snabb med att skriva och med alla kommandon så jag tror att jag hade passat i denna arbete faktiskt så jag tror att jag hade varigt bra i det faktiskt det kommer lallare hela tiden och kommer och pratar ooc. Så att jag kan för det kommer fram vissa ibland och jag rädda en kille och han stod akf så sa andra killen varför banna ni min kompis och jag vill vara så snabb som möjlig med att göra dom återhjärderna på folk som möjlig så han inte förstör rp mer än vad vissa redan gör! och då tänka jag att jag kunna hjälpa er lite med att bli servervakt så jag kanske kan utveckla Unive lite mer än vad det redan är!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att kolla så att folk håller sig till reglerna så bra som möjligt! och att ingen powergamar/annat som man inte ska göra på Unive jag tror att att jag hade gjort Unive till en bättre plats med mina kunskaper och att kunna våga ta beslut och göra åthjärder som behövs på folket som inte håller sig till reglerna/gör annat som inte är okej här på Unive! vill vill inte se nån som inte följer sig till reglerna det inte inte okej jag vill sätta stopp för det och det är därför jag ansöker till servervakt idag!

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill det för att jag ser på vissa som kommer in och är nya och inte läst reglerna och kommer och lallar/powergamar och det är inte också så jag vill att det ska följas och inte att det händer jag ser at supportsen har mycket jobb/arbete att göra så jag skulle vilja hjälpa dom lite med att bli servervakt tror det hade varigt bra både för dom mig och andra i servern det ska inte vara så att det kommer in lallare och dom kommer undan dom har inget på servern och göra tycker jag! och jag vill se till att alla regler följs och kunna ta besluten/åthjärderna för att dom ska kunna fatta sitt egna fel det är typ därför jag vill det för att att alla regler ska följas och att alla staffs inte ska behöva göra allt själva dom har ju lite högre perms än servervakter men tror ändå jag skulle bidra till bättre miljö på unive för både support staffs och för anndra på Unive Community jag tror att jag hade bidragit med en bra verksamhet!

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt då jag vet att jag skulle få en bättre upplevelse genom flera olika sätt. Att börja på skulle det underlätta i mitt yrke då jag slipper de som failrpar. När jag inte är i tjänst är det vanligt med dsync vilket kan leda till att någon i min bil dör och då hade det hjälpt om jag kan reviva då det inte finns någon dsync irl så de hade inte hänt. Hade även dvat massa bilar som bara står och skräpar längst motorvägen eller på andra platser där de ej har någon nytta och är oanvända. Kommer även kunna ta bort fler som bara vill förstöra för servern vilket gör att rp nivån ökar. Genom att göra dehär lilla grov jobbet kan även staffsen lägga mer tid på utvecklingen utav servern vilket kommer göra i längden att servern blir ännu bättre och då får alla en bättre upplevelse.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag känner till alla kommand en servervakt ska kunna. Känner även till några staff relaterade kommandon som ej en SV har tillgång till så utersluter dessa från min lista an kommands. Det första är /svban [spelar id] [anledning], /kick [id] [anledning]. /dv [meter] och /revive [Id]

Är du whitelistad på serven? Ja jag är whitelistad och har tidigare varit support

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Har blivit bannad tidigare för powergaming och sånt men lärt mig av mina misstag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag är bara aktiv på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka