Nekad K4rlsson | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

omgkarlssongammla

Icke Medlem
Meddelanden
258
Reaction score
30
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Benjamin Karlsson

Vad heter du på discord? K4rlsson#5420

Ange ditt födelsedatum 25 April 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlemskap ansvarig är att jag känner är jag är mogen för den uppgiften. Även att jag känner att jag vill hjälpa till på att utveckla servern. Jag har varit servervakt ett bra tag nu men jag vill hjälpa på ett annat sätt. Jag vill ta in spelare som kan vara med och utveckla servern och göra så att rpn blir bättre. Jag vill se till att det inte finns några lallare eftersom det är extremt tråkigt när det finns. Det blir mycket roligare och bättre upplevelse om det är en hög rp nivå på servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför ni ska välja just mig är för att jag är en väldigt trevlig person som alltid bemöter nya människor på ett trevligt sätt viket jag anser kommer underlätta väldigt mycket för just den här rollen. Jag är även en väldigt driven person så jag kommer verkligen att ta vara på rollen och ta så många intervjuer och ansökningar som möjligt men kommer inte att stressa med dom då jag vill ta se till att personen kan reglerna och att personer är redo för att bli medlem för att ansvaret ligger på mig om jag ger någon medlem och de inte sköter sig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta folk ödmjukt och med väldigt mycket respekt du kan inte bemöta någon dåligt och tro att det ska gå bra man ska själv, ta första steget med att vara trevlig för utan respekten och omtanke kommer man ingenvart i livet. Jag brukar gå efter det klassiska "Behandla andra som du själv vill bli behandlad".

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? För mig innebär medlem på Unive att man är med i ett Community som man har förtjänat. Det är inte bara något man har utan det är något man har förtjänat genom att man har visat att man har en hög rp nivå och är villig att alltid försöka bli bättre och bättre. Man ska inte bara göra en ansökan utan man måste verkligen vilja och lägga ner tid för att få vara medlem. Medlem ska inte vara något extremt enkelt att få utan det är något man måste lägga ner tid på för att kunna förtjäna det.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De krav som ligger på en medlem är att de ska känna till de grundläggande reglerna och några scener i rp, veta vad som är bra och vad som är dåligt, vad du kan göra och inte och de ska också ha en välbyggd karaktär. De ska även ha en hög rp nivå eller villa kunna bidra men så bra rp nivå man har men att man alltid vill utvecklas och sikta mot en högre rp nivå.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Kolla så inga sitter i väntar på muntlig intervju eftersom folk sitter där och väntar typ 1 timme om dagen nu för tiden så och så ingen väntar på svar på sin skriftliga ansökan. Och så måste man vara aktiv som medlems skap ansvarig och man måste vara nogran och tänka om man ska neka eller godkänna och så måste man verkligen läsa igenom och inte bara kolla på mängden av hur mycket text det är.

Hur ser din aktivitetet ut? Varierar från dag till dag. Men kommer försöka vara så aktiv ja bara kan.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, inte för tillfälligt

Tillbaka