Accepterad k11llezz | Ban Överklagan [flasher]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

k11llezz

Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Ban-referens
fivem-huven-hxrz — FiveM, Utgår 2026-03-15
Anledning: hanterar inte kroppar på rätt sätt.
Bannad av: flasher
Visa på portalen →

Berätta vad som hände vi blev stormade av ett annat gäng och i det scenario så var det 4 personer som stormade min kompis döda 1 och benade 2 personer sedan döda jag 1 och dom 2 som var benade låg ner och jag sköt då ena personen som låg utanför grinden och döda honom helt och efter cirka 5 minuter så är det en annan gäng medlem som har tagit in den döda kroppen som jag dödade senast och på logs står de såklart att jag dödat honom. sen när denna medlemen har tagit in den döda kroppen i huset så bli jag kallad till support. jag blir då bannad för sunt förnuft pga att kroppen låg i huset och staffs antar att det var jag som burit in den döda kroppen i huset och så var det absolut inte. jag hade skjutit sista skottet på den döda men ej rört kroppen över huvudtaget och jag får då ban pga att kroppen ligger i huset men det finns inget som syftar på att just JAG har burit in kroppen

Tar du ansvar för det du blev bannad för? jag kan förstå varför jag blir bannad för det finns inget bevis på hur kroppen kom in och det kopplas då till mig då jag sköt sist.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har lärt inte lärt mig något pga jag vet hur man ska ta hand om en död kropp och att den inte ska röras. jag skulle dock kunnat uppmärksamat den döda kroppen i huset och kanske dumpat han eller lagt han en bit utanför huset. men som sagt jag har inte rört kroppen och i mitt fall inte gjort något fel

Varför ska vi ge dig en till chans? jag anser själv att jag inte gjort något fel då jag aldrig rört den döda personen och blev bannad pga jag sköt sista skottet på den döda

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka