Nekad Köttbullen | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Köttbullen

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Noa

Ange ditt födelsedatum 23 Mars 2009

Vad heter du på discord? BLAZE<3 #2749

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på sommarlovet typ 12:00 till 24:00 men skol dagar 16:00 till 22:00

Hur länge har du spelat på Unive? Typ 5 månader vet inte riktigt

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag ska bli servervakt för att jag är en väldigt lojal spelare till unive då jag spelat här i mer än ett halvår, jag har väldigt mycket erfarenheter inom sv rollen då jag har en polare som är support och han har lärt mig har lärt mig och så vidare., Jag tror också jag kommer passa bra som sv eftersom jag ser alltid olika scenarion från båda sidorna av myntet, så att de ska bli så rättvist som möjligt liksom.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? ag vill bli servervakt för att jag känner att jag är reda att ta min rp till en ny nivå, vilket jag nu känner mig redo för, jag kommer verkligen inte missbruka rollen som servervakt för att bara använda den för till exempel att ressa mig själv eller någon jag känner, jag kommer bara använda mig av min servervakt för sencarion då de verkligen behövs om tillexemepl jag blir vdm på torget osv.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag tror jag kan göra det för hålla undan folk som lallar och bryter mot reglerna på servern samt att jag vill kunna hjälpa folk som är nya på servern eller bara har en fråga, då kommer jag hjälpa dom så de kan komma igång, för jag minns jsälv hur svårt de var i början att komma igång eftersom man hade så många frågor osv.

Varför ska just du bli servervakt? ag vill bli servervakt för att jag känner att jag är reda att ta min rp till en ny nivå, vilket jag nu känner mig redo för, jag kommer verkligen inte missbruka rollen som servervakt för att bara använda den för till exempel att ressa mig själv eller någon jag känner, jag kommer bara använda mig av min servervakt för sencarion då de verkligen behövs om tillexemepl jag blir vdm på torget osv.

Varför vill du bli servervakt? för att utveckla min rp och göra det till en bättre server. och göra roligare scenario

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive (id) så revvar du det id du skriver in /dv Då tar man bort en bil. /svban (id) så bannar man det id man skriver in i 1h. /kick (id) då kickar du det id du skriver in. Har några kompisar som är sv så har rätt bra koll på sånt.

Är du whitelistad på serven? ja!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja typ 2 gånger men det flesta har typ vart felaktig det var när jag var ny på server och Skulle köpa bil och då visste jag inte hur man betala och snacka ooc.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka