Accepterad Köttbulle69 | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Battulga

Icke Medlem
Meddelanden
264
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Bjursell

Vad heter du på discord? Battulga#9735

Ange ditt födelsedatum 6 Januari 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Tider:
Måndag:16:00-18:00
Tisdag:16.00-17:30
Onsdag:16:00-21:00
Torsdag:15:45-18:00 och kanske kvällen
Fredag:14:55-17:30 och på kvällen
Lördag:10:00-22:00
Söndag:08:30-22:00
Det kommer ofta vara dem här tiderna pga skola och träning.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Det som drar mig till att söka in är att man får en bättre över blick på servern och all RP. Jag vill kunna ha koll på alla som kan och inte kan RP:a på så sätt kan man utveckla RP och det gör så att många nya blir rekommenderade om den. Det gör så att vi kan utvecklas och bli allt mer professionella på det vi kommer göra. Jag har aldrig varigt staff innan men det verkar vara jätte kula att kunna specca andra och att få kolla på andra i scenarion m.m. Jag vill ha koll på servern så man kan se vad man kan utveckla som gör att man kan locka till sig fler till servern. Jag vill söka in/bli Trainee för det brukar vara ganska mycket (lall) på Prien bland annat då kan man ge dem ban så dem kan lära sig, och få läsa på reglerna så dom kan förbättra sin rp.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle vilja vara typ undercover, alltså IC så man springer runt so en helt vanlig person eller rp:ar som någon ny i. Ifall man ser någon som e sådär alltså typ lite lallig m.m så kan man specca dem senare och ifall dem gör mindre fel så skulle dom få svban eller ifall det skulle vara något grövre sqlban i någon dag för fail rp bland annat. Men jag skulle också specca andra både nya och vissa som har bra rp. Jag ska ofta följa kriminella för jag vet att det kan bli ganska mycket sunt förnuft t.ex någon skjuter en polis eller sjukvårdare bara för att. Då skulle jag ge dem en 10 dagars ban eller mer för sunt förnuft. Jag skulle gör /revive på dom som spawnar döda bl.a på torget eller på piren så slipper sjukvården åka på 1000000 fall. Jag skulle ska också hjälpa andra ifall dem inte vet hur man använder /me kommandot m.m då kan man bara skriva bara skriva i lokala OOC chatten eller direkt till personen.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i ett halv år och tycker det riktigt ball, jag har mer än 200 timmar på Unive.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej det har jag inte men jag kan dom allra flesta kommandon och jag känner några Trainees och servervakter. Bl.a Putte_p och Mico the builder känner jag OOC för vi gick i samma klass.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlban (id) (dagar) (anledning) bannar personen
/sqlunban (Hex-ID) unbannar personen
/sqlbanhisory Id eller hex inte helt säker/ tar fram vem och varför han är bannad tror jag
/svban (id) (anledning) bannar personen i en timme
/togglename du kan se folks id och steamnamn ovanför deras gubbe och man ser när dom pratar
/toggleid du kan se folk id ovanför
/kick (ID) du kickar ut personen från servern t.ex när hen är AFK
/noclip du flyger runt i luften osynlig och speccar andra
/spectate du kan välja vem du ska specca.
/spectate (ID) vilket id du vill specca
/spectateoff då slutar du att specca
/goto (ID) du åker/flyger till den personen
/bring (ID) du tar personen till dig
/tpm då åker till din marker på kartan
/setskin (ID) du ger personen skin så han/hon kan byta kläder
/freeze (ID) du gör så personen inte kan röra sig
/unfreeze(ID) gör så att han kan röra sig
/revive (ID) du återupplivar personen.
/giveitem (ID) (föremålet) (hur mycket) du ger personen ett item som typ brandsläckare
/who (ID) du kan se vilka roller dom har i våran discord eller du kan bara se om dom är medlemmar och har Krim rollen
/ooc du skriver ut ett meddelande för alla
/sc du skriver i staff/trainee chatten
/sv du skriver i servervakt chatten
/dv då tar man bort bilen och man använder det när man tror att fordonet inte kommer användas
/givehealth (ID) du ger honom healing
/givecash(ID) Du ger personen pengar
Det är typ dom jag kan och kommer på just nu

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Mitt internet kan vara sådär ibland men man får bara gilla läget då och låta farsan ta det med Telia :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka