K
Köttbulle
Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198196536042/
Vad är ditt namn i verkligheten? Petter Meyer
Vad är ditt discord namn? Köttbulle#5813
Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Benny Presson och är född 1982-10-27. Han blir 39 år idag och är fortfarande ensamstående. Han växte upp med sin pappa och mamma som tog väl om han. Hans pappa jobbade mycket med bilar vilket har get Benny ett väldigt sort intresse för bilar. Benny har hela sitt liv varit intresserad av bilar och har velat jobba med det. Han är också väldigt intresserad av sport med, där han gillar att kolla på t.ex fotboll och hockey. Han har även själv spelet dessa sporter när han var mindre och han var riktigt duktig i dem. Men fordon intresset dog över i senare ålder och när han blev 15 år gammal skaffade han sig en moped. Han trimmade moped och har fått några snut jag efter sig. Det är därför han har en liten negativ känsla för polisen. När han lärde sig mer om motorer och blev mer intresserad av bilar mm, så fick han även börja jobba hos hans pappa.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har spelat på denna server nu ett tag, med tiden så har jag sett hur rolig och seriös rp det är på den. Så jag vill bli Medlem på den för att sedan ha det roligare och kunna skaffa jobb mm. Jag har även rpat ganska länge tidigare, och jag märker att denna server har något mer utstickande som gör att det blir mycket roligare på denna server än andra. Så jag vill bli medlem för att vara med i gemenskapen på denna servern och ha det kul tillsammans.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är så rolig och seriös rp på servern och att det är väldigt bra staffs mm. Jag tycker också att hela servern har ett bra upplägg med bl.a hemmsidan och discord. Unive har också vädligt bra scripts på servern med.
Hur hittade du Unive? Dels tittade jag på en streamer och sen hittade jag servern när jag kollade igenom svneska rp serverar. Jag fastnade för denna då det var så många aktiva spelare i denna server så då valde jag just Unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul med andra på servern och skaffa ett bra jobb samt vänner. Och leva ett gött liv.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utvecklas inom rp, ha det riktigt sköj och skaffa ett bra jobb så man sedan kan skaffa en snygg bil.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på Unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? Petter Meyer
Vad är ditt discord namn? Köttbulle#5813
Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Benny Presson och är född 1982-10-27. Han blir 39 år idag och är fortfarande ensamstående. Han växte upp med sin pappa och mamma som tog väl om han. Hans pappa jobbade mycket med bilar vilket har get Benny ett väldigt sort intresse för bilar. Benny har hela sitt liv varit intresserad av bilar och har velat jobba med det. Han är också väldigt intresserad av sport med, där han gillar att kolla på t.ex fotboll och hockey. Han har även själv spelet dessa sporter när han var mindre och han var riktigt duktig i dem. Men fordon intresset dog över i senare ålder och när han blev 15 år gammal skaffade han sig en moped. Han trimmade moped och har fått några snut jag efter sig. Det är därför han har en liten negativ känsla för polisen. När han lärde sig mer om motorer och blev mer intresserad av bilar mm, så fick han även börja jobba hos hans pappa.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har spelat på denna server nu ett tag, med tiden så har jag sett hur rolig och seriös rp det är på den. Så jag vill bli Medlem på den för att sedan ha det roligare och kunna skaffa jobb mm. Jag har även rpat ganska länge tidigare, och jag märker att denna server har något mer utstickande som gör att det blir mycket roligare på denna server än andra. Så jag vill bli medlem för att vara med i gemenskapen på denna servern och ha det kul tillsammans.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är så rolig och seriös rp på servern och att det är väldigt bra staffs mm. Jag tycker också att hela servern har ett bra upplägg med bl.a hemmsidan och discord. Unive har också vädligt bra scripts på servern med.
Hur hittade du Unive? Dels tittade jag på en streamer och sen hittade jag servern när jag kollade igenom svneska rp serverar. Jag fastnade för denna då det var så många aktiva spelare i denna server så då valde jag just Unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul med andra på servern och skaffa ett bra jobb samt vänner. Och leva ett gött liv.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utvecklas inom rp, ha det riktigt sköj och skaffa ett bra jobb så man sedan kan skaffa en snygg bil.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på Unive.