Accepterad _Theo_ | Medlem ansökning (JULESNURRE)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Theo_

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? _theo_0607

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Benny Sundström och är 20 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skön, tyst, snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Benny bodde i Unive för många månader sedan men flyttade för att komma bort från all gängkriminalitet. Benny fick svårt att få ett lagligt jobb och vill nu flytta tillbaka för att umgås med sina gamla vänner. Han hoppas på att nu kunna lyckas få ett bättre jobb här samt träffa sina gamla vänner igen. Benny hade under hela sin uppväxt svårt med pengar och därför hatar han att ha minsta problem med sin ekonomi och han känner att han alltid måste ha full koll på sina pengar och har mycket marginal. Benny kommer försöka satsa på ett jobb inom bilyrket eftersom det är vad han älskar. Han har alltid gillat bilar och vill fortsätta med det resten av livet. Han vill tjäna pengar, köpa en fräsch bil och en stor villa. Han hoppas även kunna skapa många nya vänner med i Unive staden som han kommer kunna hänga med. Bennys största mål med flytten tillbaka hit är att träffa nya människor att umgås med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med roliga och långdragna scenarion. Jag har rpat mycket innan så jag har bra erfarenhet, jag tror att jag kommer kunna skapa många nya vänner och många oförglömliga upplevelser för både mig och dom jag spelar med. Jag hoppas verkligen att jag kommer kunna hitta nya personer att spela med och skapa ny roliga upplevelser inom både jobb och krim rpn.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska alltid se till att motparten har lika stor chans att vinna i ett scenario. Motparten ska ha lika kul som du och du ska egentligen spela för att motparten ska ha roligast. Om alla spelar så, då kommer alla scenarion bli 100x roligare och så vill man verkligen att rpn ska vara. Det blir mycket roligare för alla isåfall. Ibland så kan man ge upp i ett scenario för att låta motparten vinna, det är viktigt att kunna göra eftersom annars kommer rpn bli väldigt tråkig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte varit bannad för så grova saker men jag tar alltid lärdom av mina bans och försöker alltid lära mig mer. Jag vill alltid utvecklas både som person och som rpare och därför försöker jag lära mig så mycket som möjligt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Döda aldrig någon utan ett bakomliggande scenario. VDM: Du dödar någon med ett fordon. PWG: Power gaming, du rpar t.ex inte på skador eller spelar bara för makt och pengar. Sunt förnuft: Gör aldrig något ingame som du inte hade gjort irl.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej
 
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top