Accepterad köstik123 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

köstik123

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Konrad

Vad är ditt discord namn? konni0054

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: köstik kirk 47

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? modig, snäll och neutral

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kirk har aldrig varit erfaren i andra servrar men den tiden spelat har han utnyttjat sin tid med 100 procent. Han har ställt upp mot kriminella, hjälpt polisen i många fall och aldrig kollat bakåt i livet. Angående framtiden så ser Kirk fram emot att delta i ett samhälle bättre än förr som en stolt människa. Han kommer hjälpa andra i nöd och hålla reglerna i plats.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att vara snäll, hjälpsam och som alltid följer reglerna. Jag har inte spelat på så många servrar än, men jag ger alltid 100 procent för att det ska bli bra rollspel. Kirk är en person som gärna hjälper polisen och vågar säga ifrån mot kriminella.

Mitt mål är att hjälpa folk som har det svårt och se till att alla har roligt tillsammans. Jag kommer aldrig att störa eller förstöra för någon, utan jag vill bara vara en stolt del av staden och göra mitt bästa för att alla ska trivas.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Betyder att du inte alltid försöker vinna för dig själv, utan att vara beredd på att en annan karaktär ska lyckas i ett trovärdigt rollspel

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig gjort något sådant

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inte döda någon utan någon speciell anledning och inte förstöra för någon annan i rp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en spelare som alltid gör mitt bästa och vill att alla ska ha roligt. Jag lär mig snabbt och lyssnar noga på vad som gäller. För mig är det viktigaste inte att vara bäst, utan att vara schysst mot andra och följa reglerna. Jag lovar att alltid visa respekt och hjälpa till att hålla en god stämning på servern.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka