Nekad Ghostyzz | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghostyzz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali Andersson

Vad är ditt discord namn? Aliboy08

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Charlie kirk född 2000-08-10

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Målmedveten, kall, strategisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Charlie Kirk växte upp i Orten som svensk och hade en uppväxt som präglades av utanförskap. Under större delen av sin skoltid blev han mobbad, vilket gjorde honom mer tillbakadragen men samtidigt mentalt starkare. Han lärde sig tidigt att inte lita på andra och att alltid klara sig själv. Hans liv tog en dramatisk vändning när hans familj mördades. Händelsen satte djupa spår och förändrade hans syn på människor, rättvisa och samhället i stort. Efter tragedin lämnade Charlie Oren bakom sig utan något kvar som band honom dit. Nu har han kommit till staden för att börja om från noll. Inledningsvis planerar han att arbeta inom lagliga yrken för att bygga upp ekonomi, kontakter och ett stabilt rykte. Parallellt bär han på en stark drivkraft att ta sig uppåt och skapa sig makt och trygghet. Hans långsiktiga mål är att bygga sin väg mot rikedom och successivt ta sig in i den kriminella världen, med ambitionen att en dag bli en del av – eller leda en maffiastruktur. Allt ska ske långsamt, genom planering, relationer och lojalitet snarare än snabba och våldsamma beslut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös, mogen och långsiktig RP där fokus ligger på karaktärsutveckling snarare än snabba vinster. Jag är bra på att anpassa mig efter situationer, lyssna på andra spelare och bygga RP tillsammans istället för att dominera scenarion. Jag tar RP på allvar, respekterar regler och försöker alltid skapa situationer som är roliga och minnesvärda för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska försöka “vinna” själv, utan istället spela på ett sätt som gynnar RP:n som helhet. I vissa situationer kan det betyda att ens karaktär förlorar, gör ett misstag eller hamnar i en sämre position – om det leder till bättre, mer realistisk och roligare RP för alla. Bra RP handlar om berättelsen, inte om att alltid gå segrande ur varje scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag är noggrann med att läsa regler innan jag spelar och följer dem eftersom reglerna är grunden för att RP ska fungera för alla.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm, copbait, socail rp, nlr • Metagaming är förbjudet – man får inte använda information från utanför spelet i RP. • Powergaming är inte tillåtet – man får inte tvinga fram handlingar eller göra orealistiska saker som ger orättvisa fördelar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och respektfull person som tar RP seriöst och ser det som ett samarbete snarare än en tävling. Jag har tålamod, kan ta kritik och är alltid öppen för att utvecklas som RP-spelare. Mitt mål är att bli en stabil och pålitlig del av servern som andra spelare gärna RP:ar med.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka