Nekad Köppulle | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Köppulle

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799613802/

Ditt Hex-ID: 76561198799613802 (Dec) 110000132076f6a

Vad är din discord tagg? Nom1s#2139

Vem var det som bannade dig? Morre

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-27 231048.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot reglerna och att de jag gjorde var grovt vilket jag ångrar, och under de scenariot jag gjorde var de värsta jag någonsin har gjort under mina år under Unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De som hände de var att jag stormade ett mc gäng själv och sedan så c loggade men anledningen att jag gjorde de var för att jag var trött på rp och kände att jag ville ta en paus men de beslutet jag gjorde ångar jag nu efter ett par månader har varit på unive sedan 2021 och jag känner att de är där jag hör hemma .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var absolut ingen felaktig ban utan att morre banna mig de har jag full förståelse för och jag respekterar hans beslut har inget att klaga på.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Va jag kommer i håg så har jag blivit bannad dom första veckorna jag började på unive 2021 och då så spammade jag i help som de hette då och efter den bannen så har jag aldrig gjort de, Så efter den bannen så lärde jag mig något stort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De jag hade kunnat göra annorlunda under de scenariot de är att de aldrig skulle ha hänt då de va så grovt så att man skulle inte kunnat göra något annorlunda men att jag har tagit lärdom utav de scenariot och känner att de var så onödigt från min sida och jag ångrar de något enormt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja som sagt jag har lärt mig jätte mycket från den här bannen och att detta kommer aldrig hända igen för vill verkligen visa min rp igen på unive för har så roligt när jag rpar här. De jag har lärt mig under min ban de är att jag ska aldig storma ett gäng hus och sedan c logga så att de kommer aldrig hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår de till 100% ta den tid ni behöver.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka