Accepterad Kårken | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kårken

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Användarnamn: Kårken

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198126676362/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Oliver#4486

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2002

Berätta om din karaktär. Jag föddes i Finland och efter grundskolan flyttade jag till Sverige där jag vill skapa min egna familj. Jag är en ung kille med ett nyfiket sinne för livet och letar efter äventyr. Jag är 23 år och uppskattar det mesta av vad livet kan erbjuda. Jag är tekniskt av mig och tycker om att besöka nya ställen och träffa gott folk.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag söker seriös RP där man verkligen kan leva sig in i sitt nya liv och lägga sitt andra bakom sig ett tag.
Jag tillbringar gott skratt och nöje samt tillgång till äventyr. Jag ser rp viktigt och därför följa reglerna för att hålla det trovärdigt. Jag kommer att vara så aktivt jag kan och strävar efter folkets RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det ser seriöst ut och tiden jag har varit inne har jag redan bara mött härligt folk som jag vill bli en del av. Jag vill bli en del av samhället och tillsammans med andra lära känna folk

Hur många timmar har du på FiveM? 3000

Hur hittade du Multistaden? jag sökte bara så 'swe' i sök rutan

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag letar efter seriös server så det blir olika. Kommer stå fast när jag har hittat en och hoppas på att ni kan erbjuda det till mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka