Accepterad Kårken | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kårken

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198126676362/

Ditt Hex-ID: 110000109eb398a

Vad är din discord tagg? oliver4486

Vem var det som bannade dig? smilla

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-10 014107.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Smilla valde att banna mig för jag körde rakt in i henne i röven på moppen för hon stal min moppe och att jag använde mitt fordon som ett vapen som man faktiskt aldrig ska göra i denna sådan situation

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så att jag var ute med min moppe och körde runt lite o tänkte att jag skulle dra sc och kolla om nån behövde hjälp men det var ingen där så kom då smilla som jag har ingen aning vem hon är ingame och säger -fyfan vad pinsamt och köra epa som litet skämt-då väljer hon att sparka av min från moppen och drar iväg. då väljer jag den dummaste vägen att hitta upp henne och sen sänka ner farten o köra in i röven på henne så hon flyger av och han inte ens säga varför stal du min moppe för ifrån första gången

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det är en felaktig ban och samt tycker att jag hade kunnat skippat att köra in i henne och låtit moppen vara då den inte var en sån står grej faktisk att använda bilen som ett vapen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lite bans men har lärt mig av alla så inte fått några det senaste

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att bara släppa det och gå vidare ringt polisen och efterlysa min moppe som hon stal. annars hade jag inte kunnat göra så mycket

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig från min ban jag kommer aldrig använda mig av vdm för att få tillbaka nåt eller säga nåt fult ord så jag ber om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det vet jag

𝙁.𝘿 𝙍𝙤𝙡𝙡𝙚𝙧
👮‍♂️𝑃𝑜𝑙𝑖𝑠𝑚𝑦𝑛𝑑𝑖𝑔ℎ𝑒𝑡𝑒𝑛 1x
⚔ 𝑆𝑒𝑟𝑣𝑒𝑟𝑣𝑎𝑘𝑡 2𝑥
☎ 𝑆𝑢𝑝𝑝𝑜𝑟𝑡 𝑎𝑛𝑠𝑣𝑎𝑟𝑖𝑔 1x
🚑𝑆𝑗𝑢𝑘𝑣𝑎̊𝑟𝑑𝑎𝑟𝑒 1x
🔪Kriminell x1
🎓Mod 1x

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka