Accepterad kändisen | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kändisen

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199380420695/

Ditt Hex-ID: 110000154a5d857

Vad är din discord tagg? katten.1

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-10 190949.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för det är ej så realistiskt att rikta för att ta kroppar och sedan åka till sjukhuset

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi var i en skottlossning, vi åker tillbaka och det är en polis och vi är betydligt fler än polisen vi väljer att åka dit jag riktar på snuten och dom andra tar kropparna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker både och, förstår varför jag fick bannen men samtidigt så tycker jag jag ej gjorde fel som riktade på snuten, men det tyckte bubblegum, medans jag sett streams från stora gäng så som montana, lozetas, gambino, yakuza göra samma sak utan att bli bannade, sen finns det ju också et krimsjukhus jag hade kunnat ta dom till vilket hade gjort det utan offentlighet jag körde liksom inte till den stora sjukan mitt i stan utan till en kriminell sjuka för kriminella

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för ett år sedan och det var för jag lallade mycket för jag var ny till rpandet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skriva en report/help om det var godkänt att göra så istället för att ta gör givet att bara för nån anna gjort det så borde ej jag göra det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ej får rikta på en polis för att rädda sina kompisar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka