Nekad kändisen | Beslut Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kändisen

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
5
Ditt discord namn: katten

Ditt Hex-ID: steam:110000154a5d857

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim roll och nedstängning

Vem/vilka tog beslutet? LUDDE

Varför tror du själv att beslutet togs? jag tror dom valde att göra de för dom tror att jag tog infon från ooc till ig vilket jag ej gjort. e. METAGAMING Definition: Innebär att du använder information som din karaktär inte vet om. Exempel: Du sitter i Discord, din vän berättar att Polisen tagit honom och han visar var han är. Du åker dit. detta är vad som står om metagming i era regler jag hr ej brutit mot denna regel då vi tog sakerna varför sig och inte bara ooc, men vi var ju tvungen ta en liten del ooc då jag skulle skriva stormnings ansökan och ett flertalet från deras gäng hade gått med på att backstabba syndikatet.

Hur är beslutet felaktigt? men det jag ej vill gå med på att det inte var meta att prata om saker ooc och valde då att lägga en grov meta vilket jag tycker var lite felaktigt, för jag har ej tagit denna infon något till ingame utan det som tagits utanför har stannat utanför. för vi hade pratat med flertalet individer ig och dom var de ända som vi hade med i vår plan och dem som var ed ooc var ej med i vår plan eftersom vi inte pratat med dom ig, jag hade kunnat köpa en varning eller två eftersom på erat forum står det att meta är när man tar info ooc till ig vilket ingen har gjort utan allt som tagits ooc tas även ig och då rpar vi som fiender och bygger upp förtroendet

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inget bevis material, då min dator rensat sig själv men om ni verkligen vill ha bevis kan jag se om jag kan få fram den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka