Nekad JustOnexL (Semih) | Ban överklagan [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JustOnexL (Semih)

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199069470628/

Ditt Hex-ID: 1100001421d1fa4

Vad är din discord tagg? JustOnexL#6617

Vem var det som bannade dig? MOB

Hur lång tid var din ban? 2,5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde lite för fort i staden (Det är vad han såg, svarar lite längre ner: "Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.")

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg 2 bilar åka vid polisstationen så jag följde efter dem och sedan stannade dem mitt på bron så jag valde att köra om dem och accelererade fordonet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel.

Det MOB inte såg var att längre fram krockade jag med någon och rage-quitade pga av att innan jag kom in-game på Unive körde jag i en server som heter Highlife där dem har många NPCs och jag har varit med om massor pga mitt internet den dagen. När jag kom på att jag körde i Unive reloggade jag för att RP:a klart scenarion så hann MOB se mitt quit och trodde att jag gjorde det för att inte bli bannad för fortkörning, så han skrev till mig på Discord och jag gick in på support och berättade varför jag quita.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna köra runt 80 km/h då skulle jag inte bli bannad och krocken skulle inte ha skett.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig en läxa och kommer framöver att köra 80 km/h i stadstrafiken.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka