Antagen justkdr5 | Chef-jobb ansökan [vanilla]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

justkdr5

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Vanilla unicorn

Vad heter du i verkligheten? RK

Vad är ditt användarnamn på discord? justkdr5

Ange ditt födelsedatum: 20 Augusti 2007

När fick du medlemskap på Unive? Spelat här väldigt länge men kom tbx för någon vecka sen.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare varit följande positioner, Mekonomen Chef, Marja Lisa -PA, Galaxy Bitr, Polisledning, Falck PA, Räddningtjänsten PA, Vilket har gett mig en del erfarenheter inom struktur och planering, Jag vet hur det administrativa delen fungerar och hur ett jobb ska skötas, Jag anser att jag har tillräckligt med erfarenheter för just detta jobb.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Min planer är främst att få bra struktur igenom, en planering för allt, ta in nya anställda, Se över kritiken och förslagen från både anställda och medborgarna, Kommer även vilja ha vecko möten där man går igenom saker och ting, samt lite handböcker och kanske någon liten utbildning för bättre mottagning av kunder etc. Så främst att ha en bra struktur men även roligt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer öka enormt kommer lägga ner tid och arbete på detta.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga.

Grattis!

Du har valts ut som chef till Vanilla Unicorn.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka