Accepterad Justin841 | Medlem ansökning [Boogy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iceyyy84

Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198966900739/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn irl är Justin och jag är 15 år gammal om ca 2 månader!

Vad är ditt discord namn? iceyyy84#3084

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer gå för namnet Peter Loco och han är 21 år gammal. Peter har haft ett väldigt riskabelt liv. Han förlorade sina nära och kära i sin familj när han var 17 år gammal. Sedan dess så har Peter haft det väldigt fullt. Peter hade en mamma, pappa, bror och två systrar. Hans föräldrar dog även hans systrar. Det är bara Peter och hans bror kvar men hans bror och Peter har ingen kontakt för att dom bråkar med varandra. Anledningen varför Peter och hans bror Adam bråkar är för att Adam är arg på Peter för att dom förlorade sina föräldrar samt syskon. Adam är arg för att Peter var tvungen att springa iväg från deras hem när dom blev rånade av ett gäng. Peters föräldrar sa till Peter att springa iväg. Men när Peter säger till Adam sanningen att det var deras föräldrar som sa åt honom att springa så tror inte Adam på Peter det är därför dom bråkar med varandra. Så Peter har ingen förutom sin bror som han inte har kontakt med. Så just nu är Peter helt själv. Peter har haft mycket kriminalitet i hans liv. Peter har även många fiender det är därför han flyttar till en annan stad nu. Just nu är Peter 100% laglig och ligger lågt. Nu försöker han bara skaffa kontakter samt inte bråka med folk. Men det är en stor möjlighet för Peter att han går med i något gäng. Då kriminaliteten rinner i hans blod. Peter gillar inte att dela med sig sin information och sina tankar till andra personer. Han har svårt att lita på folk det är därför man måste bevisa för Peter att man är en lojal vän. Min karaktärs intressen är inom bilar. Han gillar väldigt mycket att racea samt att drifta. Han har gillat bilar sedan han var väldigt ung. Det var även hans pappa som lärde han allt inom bilar när hans pappa levde.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag är väldigt seriös med mitt rollspel samt använder jag ett logiskt samt realistiskt tänkande. Men framförallt vill jag kunna få komma tillbaka på Unive jag har spelat här innan så är taggad att få komma tillbaks. Men jag vill bli medlem för att jag vill kunna ha roligt samt göra roliga scenarion med folk ingame. Och såklart kommer jag ha respekt mot dom som har respekt mot mig (både ingame samt ooc)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer använda mig utav suntförnuft med ett realistiskt och logiskt tänkande kommer vara 110% seriös med mitt rollspel. Men framförallt ha det roligt med på servern med roliga scenarion. Och såklart kommer jag bidra med ett glatt humör till alla personer :D jag ska rpa med min starkaste sida av mitt rollspel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att men ej ska rpa för att bara få makt och pengar. Man måste även inte vinna varenda scenario spm man gör. Det kan vara roligt att förlora också så länge du har haft roligt under ditt scenario det är bakgrunden som räknas på ett scenario inte hur det ska sluta i slutändan. + Om man bara vinner varenda scenario så kommer det bli tråkigt att rpa eftersom du redan har pengar, vapen med mera. Vad är meningen med att rollspela då. Enligt mig så har jag haft fett roliga scenarion även fast jag har förlorat.

Hur hittade du Unive? Genom streamingstjänster och så har mina vänner irl tipsat Unive till mig. Har även spelat här innan så är taggad att komma tillbaka. + ni är Sveriges största svenska gta rp server. Sjukt kul att se hur ni har växt respekt till alla staff och ledningen som lägger ner tid på detta :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka