Nekad Junne | Medlem ansökning [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Junne

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Junior

Vad är ditt discord namn? Jun1oren

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gabriel Garcia. Han är född 1999-01-11. Han har tidigare bott i unive men han gick på semester ett tag och sedan plötsligt så kunde han återvända. Han levde för det mesta det kriminella livet. Han är oftast väldigt glad och positiv men ifall någon gör honom sur så blir det inte lika roligt, då han har kort temperament. Hans intressent är bland annat att köra bil och hålla på med bilar. men på senaste har han blivit öppen för att allt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra rp, moget rp och min rp gör så att alla kan ha kul. Men jag vill även kunna förbättra min rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man låter dom eller den som du rpar mot vinna ett scenario även ifall du skulle kunna vinna det. att man
låter båda parterna ha kul och vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. som bland annat new life rule vilket innebär att man får inte komma ihåg vad som hände innan du dog. sedan även rdm vilket är att man dödar någon utan en orsak. vdm vilket är att man dödar någon med ett fordon utan orsak. metagaming också det är när man använder sig av tex discord för att prata med varandra medan man spelar och ger infomation och saker kan ge din fördelar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. jag har rp:at på unive tidigare flertal gånger. då jag var både krim och polis men även jobbat på vanliga jobb.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej har inget att berätta.

Nekad.
Anledning:
Utveckla gärna (Berätta om din karaktär.)

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka