Nekad Mini_redz | Medlem ansökning [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mini_redz

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Yousef

Vad är ditt discord namn? yousefpro1

Vad är ditt födelsedatum? 23 November 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en född i stockholm men flyttade senare till malmö vid en ung ålder,Han är en ganska pratglad och positiv person utav sig, men bråkar du med honom då blir han riktigt arg, Han brukade studera mycket i skolan och mesta del få A i alla ämnen så han valde att gå naturlinjen och vart en doktor men senare valde han att han ville spendera mer tid med vännerna för att pengar inte var ett bekymmer enligt honom, Det va ju för att hans föräldrar vart rika, så han började jobba mer med teknik, Min karaktärs hobbys är att hålla på med teknik och gymma,vara med vänner. Han har svårt och skaffa fiender, för att han är så snäll utav sig men om det väl händer att han börjar hata dig kommer han säkert förlåta dig riktigt snabbt, Jesper (som han nu heter) vart en gång jätteintresserad i militär jobbet men valde och inte jobba med det men han tog lumpen i ett år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med seriös och bra även rolig rp, som kommer utveckla servern framåt när jag ska rpa, kommer göra roliga scenarion där jag spelar både efter suntförnuft och för motpartens vinst

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? innebär att man inte endast ska spela för att vinna scenariot utan också för att man ska ha roligt med motpartens vinst och kunna hantera en förlust.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Suntförnuft = Det är när man använder irl logik. Metagaming = Det är när man tar saker ifrån dc och använder det irl. NLR = Det där när man har dött att man inte ska komma ihåg inom rp det som hände precis innan man har dött. Powergaming = Att spela för makt och pengar sen även att använda sig utav gta v logik. RDM = Det är när man dödar någon random utan ett bakomliggande scenario kring de.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har erfarenhet, kört ett tag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har kört unive ganska länge så vet hur allt funkar, är tillbaka efter en liten paus, victor nylund (:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka