Nekad Junioren1 | Ban Överklagan [Olof Bergman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Junioren1

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199475617774/

Ditt Hex-ID: 11000015a526fee

Vad är din discord tagg? skiro1111

Vem var det som bannade dig? Olof bergman

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var så att jag Och Mina Vänner hoppa support sen så fick vi indragen sen så lämnade jag kalet osen på natten Hoppade jag support sen när jag blev dragen i support sen så snackade vi om våran krim sen när vi snackade sen så sa han nej sen jag blev arg och sa "inte för o vara dum men han här är lite cp" annars säger jag aldrig så där annars jag har respekt jag ber om urskäkt för vad jag gjorde sen var ut ok fattar att det är dålig sakt men jag ber om jätte mkt ursäkt jag ber om så mkt ursäkt det som jag sa kommer aldrig säga det fast det vare dum sakt av mig kommer asså aldrig säga det jag säger aldrig så jag ba blev arg eftersom att jag sa så annars jag sa aldrig så för jag blev jätte arg. jag har aldrig sakt så t nån men det ba kom ut från min mun jag kommer aldrig mer göra det om jag lovar asså sorry för jag sa så det var för jag blev jätte arg och sista gången jag säger så kommer asså aldrig mer i mitt liv säga så för jag blev arg eftersom att jag fick indragen sen så hoppade jag igen och råka ba kall

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner gjorde driveby sen vi hoppade support och vi fick it tillåtelse sen så földe dom efter oss sen s¨å körde vi och körde sen så földe dom efter fortfarande sen så hoppade alla utt ur billen sen så hörde jag att min vän sjött och dom sjött sen s¨å började jag sjutta döda dom sen så be det dom oss att hoppa support och våran bil vältes. För jag fick indragen och belv arg sen så hoppade jag support och "inte för o vara dum men han här är lite cp" förlåt för jag sa det för jag vet att det är dumsakt på hans sida jag fattar kommer aldrig mer göra det om jag lovar dig snälla kan ni ge mig 1 chans fattar att det är dumsakt av mig men jag blev arg eftersom vi hade pratat lite för mkt och jag hade fått indrgaen jag ber som mkt ursäkt för det jag gjorde fattar att det är dumakt på hans sida men sorry för allt jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. för jag Fick indragen jag och mina vänner för vi gjorde fel sen efter det samtalet avslutadet med att vi fick indragen sen när vi fick indragen jag och mina vänner sen så hoppade vi support och snackade länge att vi kommer it få våra krim t baks sen så blev jag arg.
Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker inte det va helt felaktig ban pga han inte fattade från mig jag erkänner att jag har gjort fel och inte borde kallat han cp men jag har nu lärt mig av mina misstag jag borde inte kallat han cp och jag har nu lärt mig av det jag har gjort fel jag skulle uppskada det jätte mycket om ni gav mig en annan chans för att jag har inget o spela och alla mina irl vänner e utom lands eller inte i stan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har fast mins it riktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tänk efter och tagit att jag blev indragen och inte blivit så arg och sagt cp, jag ber om ursäkt och det ska inte upprepas ska vara med mogen ge mig bara en till chans jag tänkte inte efter och bara va väldigt arg

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka