Nekad willboww | Beslut Överklagan [Olof Bergman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willboww

Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
4
Ditt discord namn: willbow0017

Ditt Hex-ID: 1100001185b02fe

Vad för typ av beslut gäller det? ban i 15 dagar samt 2 krim varningar, vilket resulterade i indraget allt,

Vem/vilka tog beslutet? razzw_. olofbergman, lukastheking

Varför tror du själv att beslutet togs? jag tror att beslutet togs eftersom att, jag fick en prio som var i mirrorpark utanför markörligans gänghus. Så jag bestämde mig för att åka på den och när jag kommer fram så är det ett litet argument mellan en bil av våra och en bil av dem. så jag härmar killen som är med markör ligan på ett fånigt sätt Och då så väljer han att säga att jag inte gått ut mellanstadiet och att jag kan ta och halshugga mig själv. Och lägger därefter på att jag låter homosexuell och då blir jag upprörd och väljer att hoppa ut och rikta på honom därav han kör iväg och jag sköt honom i huvudet.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är absolut inte helt felaktigt men det finns ändå saker jag tkr är felaktiga och så tycker jag att det är sjukt hur jag får 2 krim varningar och 15 dagars ban av det som jag gjorde. Alltså jag tycker att straffet var alldeles för hårt. Och det jag blev bannad för var, sunt förnuft, lall och brist på social rp. Av dessa regelbrott som jag fick ban för så tycket jag bara en av dem är korrekt och det är brist på social rp. Eftersom att lall fattar jag ej vad jag ens gjorde så att det blev lall. De sa inget om lall i support utan vi pratade och de sa provosering, brist på social rp och sunt förnuft men inget lall togs upp. Så jag fattar inte heller hur det kan vara sunt förnuft att skjuta honom utanför hans gänghus som var stentomt. Absolut jag fattar att det skulle varit sunt om huset var fullt med folk men nu var ju huset tomt så jag tycker absolut inte att sunt förnuft ska vara med på den listan. Utifrån vad jag tycker så önskar jag en andra chans. Jag nöjer mig med attt jag får en krim varning och en ban men tycker att 2 krim varningar var för mycket. Jag har liksom lagt ner mycket pengar på unive och har ett privatinköp samt en patent och önskar om en andra chans. Jag förstår mina misstag och kmr ej göra om det. Jag blev bara upprörd i situationen.

Jag kan absolut vänta ut mer tid av min ban men det jag tycker är för hårt är att jag fick 2 krim varningar vilket resulterade i indragen krim. Jag ber om en ny chans och om vi skulle kunna lösa dessa 2 krimvarningar till 1 så jag har kvar min krim roll fast med 2 st krim varningar. Och då kmr jag ju ha kvar medlem osv. Jag har absolut förstått mitt misstaf och kan vänta ut mycket mer tid av min ban men det som är så jobbigt var att det blev indragen krim roll och medlem osv.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/l4Lhh0gI1AERDZbs3?invite=cr-MSxQaWosMzM0Mzg5MDQ1&v=22

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka