Accepterad Junioren | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Junioren

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ditt discordnamn: Junioren#2154

Ange ditt födelsedatum 5 Mars 2006

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff på grund av att jag har alla kunskaper inom yrket som staff just nu är jag ma men jag vill jobba mig upp till staff för som staff kan man jobba med många grejer som kriminell ansvarig och såna grejer som jag känner är kul och samt så är det också för att jag har tröttnat på att rpa och vill bli staff så jag kan ha koll på servern och skydda den ifrån lallare samt folk som förstör roliga scenarion. Och som staff vill jag kunna hjälpa nya spelare på servern som har problem som staff kommer jag vara aktiv och hålla koll på servern 24/7. Sen också varför jag vill bli staff är också för att jag vill kunna jobba idon yrken som jag inte har jag har gjort förut jag har varit staff en gång förut och då var jag bara supp ansvarig och jobb. Men nu vill jag jobba på nått nytt som staff tex som krim ansvarig och sv ansvarig för dom två jobben känns som att dom passar mig mest och jag har bra koll på dom också.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? är ganska aktiv varje dag

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år ska jag tro

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag då jag har varit staff innan då jag kan alla commandom och jag kan yrket ganska bra vet vad jag få göra och inte.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Mest skulle jag vilja jobba som kriminell ansvarig men absolut kan man också jobba på nått annat som sv ansvarig eller donation som många av mina vänner säger är kul och skulle också kunna tänka mig att prova på det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka